"Vakarų Baltijos laivų statyklai" tai jau antras norvegų kompanijos "Ulstein Verft AS" užsakymas.
"Su naujais projektais grįžtantys užsakovai – pasitikėjimo mūsų įmone ženklas. Šis užsakymas mūsų statyklai – įrodymas, kad pavyko užsirekomenduoti save kaip patikimą laivų statybos partnerį. Tikimės, jog aktyvų bendradarbiavimą tęsime ir ateityje", – geromis žiniomis dalijosi bendrovės "Vakarų Baltijos laivų statyklos" direktorius Vitalijus Frolovas.
Ekspedicinio-kruizinio laivo antstato statybos projekto pabaiga numatoma 2019 m. lapkritį, kai jis bus perduotas užsakovui, galutiniam laivo įrengimui. Naujos kartos ekspedicijoms visame pasaulyje skirtas laivas savo veiklą turėtų pradėti jau 2020 m. pradžioje.
Didžiausias pasaulyje ekspedicinis-kruizinis laivas yra išskirtinis savo projektu ir techninėmis savybėms, užtikrinantis visapusišką laivo funkcionalumą ir komfortą.
Šis laivas bus aprūpintas visa tyrimams būtina įranga ir infrastruktūra: baidarėmis, slidėmis, nuotoliniu būdu valdomomis transporto priemonėmis, hidrofonais, vaizdo mikroskopais, povandeninio vaizdo kameromis.
Taip pat planuojama įrengti sraigtasparnių nusileidimo platformą. Šis projektas unikalus ir savo technologiniais sprendimais, leisiančiais sklandžiai judėti atokiose, ledu padengtose poliarinėse vietovėse, kartu užtikrinant mažesnes degalų sąnaudas.
Naujausi komentarai