Pereiti į pagrindinį turinį

T. Vaišvila: „Avia Solutions Group“ projektas Maskvoje nestabdomas

2014-08-05 14:18
DMN inf.
T. Lukšio / BFL nuotr.

Lietuvos aviacijos verslo grupė "Avia Solutions Group" dėl Vakarų valstybių Rusijai taikomų sankcijų nestabdo 10,2 mlrd. rublių (apie 730 mln. litų) vertės Maskvos ketvirto oro uosto išplėtimo projekto. Europos Sąjungos (ES)paskelbtos sankcijos palietė Rusijos pigių skrydžių bendrovę "Dobrolet" - potenciali naujo oro uosto klientė priversta nutraukti visus skrydžius tiek vidaus rinkoje, tiek užsienyje.

"Su "Dobrolet" susijusios situacijos mes pakomentuoti negalime, nes tai yra politinis, o ne verslo klausimas. Kas liečia mūsų projektą - jo tikrai nestabdome. Verslo plane, kai vertinome rinka ir dalyvavome konkurse 2013 metais, tokio vežėjo kaip "Dobrolet" dar netgi nebuvo. Ši įmonė atsirado gerokai vėliau, todėl vežėjo srautai nebuvo įvertinti", - BNS sakė "Avia Solutions Group" aviacinės infrastruktūros vystymo bei plėtros vadovas Tomas Vaišvila.

Pasak grupės atstovo, Ramenskojės projekto investicijos išdėstytos per pakankamai ilgą laikotarpį, todėl jas galima lanksčiai reguliuoti.

"Būnant "Dobrolet", mes turėjome trečiojo etapo investicijas iš 2018 metų perkelti į antrąjį etapą etapą 2016 metais", - BNS sakė T.Vaišvila.

Pasak jo, kiti Maskvos oro uostai yra užsipildę ir neturi didelių bei greitų augimo galimybių - jie pasiekė savo ribas piko metu, todėl "Dobrolet" su 16 lėktuvų 2016 metais net neturėtų galimybės priimti.

"Kita vertus, tuščia vieta likti negali. Mes prognozuojame, kad labai greitu metu atsiras naujas panašus darinys kaip "Dobrolet", galbūt net tas pats "Aeroflot" įkurs arba vieną iš įmonių pavers žemų kaštų vežėju, nes rinka, aktyviai pirkdama "Dobrolet" bilietus, parodė, kad paklausa didžiulė", - BNS sakė T.Vaišvila.

Anot jo, "Dobrolet" atsiradimas ir didelė bilietų paklausa tik patvirtino, kad yra didelis skrydžių, tarp jų ir pigių, poreikis. Jo duomenimis, iki 2030 metų Maskvos oro uostų infrastruktūros galimybių deficitas sieks 60 mln. keleivių per metus.

"Avia Solutions Group" tikisi, kad Ramenskojės oro uoste apie 45 proc. skrydžių bendrovių bus ne rusiškos, o iš Europos Sąjungos, NVS ir Azijos šalių.

Šiuo metu Ramenskojės aerodromas turi du nusileidimo takus, vienas kurių yra ilgiausias Europoje ir siekia 5,4 kilometro. Varšuvos biržoje kotiruojama "Avia Solutions Group" 2013 metų gruodį pasirašė susitarimą su Rusijos pramonės plėtros bendrove "Rostex"" naujo oro uosto statybos netoli Maskvos.

"Rostex" valdyba birželio pabaigoje patvirtino 10,2 mlrd. rublių (768,3 mln. litų) vertės Ramenskojės investicijų projektą, kurio partnere anksčiau pasirinko "Avia Solutions Group". Planuojama, kad projekto įgyvendinimui netrukus bus įsteigta bendra įmonė "Ramport".

"Ramport" planuoja pastatyti 60 tūkst. kvadratinių metrų ploto oro uosto kompleksą, kuriame būtų 5 tūkst. kv. metrų ploto krovinių terminalas, administracijos ir biurų pastatai, techninio aptarnavimo ir remonto orlaivių angarai, viešbutis bei multifunkcinis komercinis centras.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų