„Audi“ ieško naujoviško dizaino Pereiti į pagrindinį turinį

„Audi“ ieško naujoviško dizaino

2016-05-09 05:45
LRT

Šiais metais Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje „Audi“ pristatė savo naująjį Q2 modelį. Šis miesto visureigis simbolizuoja perėjimą prie naujo dizaino. Tai pirmasis naujojo „Audi“ vyriausiojo dizainerio Marco Lichte sukurtas modelis.

M. Lichte norėjo, kad išorė atspindėtų prekės ženklo filosofiją. „Ratai ir sparnai – labai savitos išvaizdos. Mes būtent taip įsivaizduojame „Quattro“. Šis Q2 modelis parodo, kaip atrodys būsimi modeliai. „Audi“ nori pademonstruoti, kad „Quattro“ – tai pažangus, aukščiausios kokybės, sportiškas automobilis“, – sako M. Lichte.

Pasak „Audi“ vyriausiojo dizainerio, pastaruosius 10 metų „Audi“ rūpėjo sukurti tokią išorę, kad ji būtų lengvai atpažįstama tarptautinėje rinkoje.

„Dabar atėjo laikas tobulinti jos dizainą. Kad kiekvienas „Audi“ modelis, kaip ir naujasis Q2, turėtų savitą išvaizdą. Q3 taip pat bus išskirtinio dizaino. Kaip ir A8, A7, A6. Visi automobiliai atrodys skirtingai“, – žada M. Lichte.

Plačiau – LRT KULTŪROS laidos „Euromaxx“ reportaže.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra