Pereiti į pagrindinį turinį

„Ford EcoBoost“ penktą kartą laimėjo variklių „Oskarą“

2016-06-01 13:05
DMN inf.

Mažasis „Ford“ galiūnas – 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis – šiemet buvo pripažintas geriausiu savo klasėje. Tarptautinio metų variklio apdovanojimuose (International Engine of the Year) šį pripažinimą jis pelno jau penktą kartą iš eilės. Tris kartus iš eilės jis buvo išrinktas ir geriausiu varikliu pasaulyje absoliučioje kategorijoje.

Gamintojo nuotr.

Kuklų trijų cilindrų „EcoBoost“ variklį, balsuodami, geriausiu 1,0 litro varikliu (Best Engine Under 1.0-litre) išrinko 65 apie automobilius rašantys žurnalistai iš 31 pasaulio šalies. Šiemet tarpusavyje varžėsi 32 konkurentai – tai 19 agregatų daugiau negu 2012 m. konkurse. Teisėjai neatsispyrė mažojo „Ford“ variklio gebėjimui suderinti galią, eksploatacines savybes, ekonomiją ir naujausias technologijas.

2014-aisiais 1,0 litro „EcoBoost“ variklis tapo pirmuoju istorijoje, gavusiu tarptautinio metų variklio apdovanojimą absoliučioje kategorijoje trečią kartą iš eilės.

„1,0 litro „EcoBoost“ variklis pakeitė rinkos žaidimo taisykles, jis jau penkti metai iš eilės savo klasėje yra neginčijamas etalonas“, – sakė Joe Bakaj „Ford of Europe“ Produktų plėtros viceprezidentas. "Inovacijų dvasia ir toliau vyrauja „Ford“ kuriant naujos kartos veiksmingus, švarius ir galingus mažus dyzelinius variklius."

1,0 litro „EcoBoost“ variklių galios puokštė gan plati – nuo 100 AG, 125 AG ir 140 AG, iki net 180 AG, plakančiame po lenktynininko „Ford Fiesta R2“ variklio gaubtu.

140 AG variklis užtikrina didesnį galios darbinio tūrio litrui santykį nei „Bugatti Veyron“. Sportiniame „Formula Ford“ įrengtas 205 AG versijos variklis įveikė garsiąją Vokietijos „Nordschleiffe“ trasą  per 7 minutes ir 22 sekundes – greičiau už bet kurį „Ferrari“ ar „Lamborghini“ modelį, kurio laikas yra oficialiai fiksuotas šiame žiede.

Europoje galima įsigyti vienuolika modelių, įskaitant „Fiesta“, „EcoSport“, B-MAX, „Focus C-MAX“, „Grand C-MAX“, „Tourneo ir Transit Connect“, „Tourneo ir Transit Courier“ bei „Mondeo“, kuriuose yra montuojamas tituluotasis variklis. Kas penktame naujame „Ford“ automobilyje, Europoje parduotame praėjusiais metais, veikia 1,0-litro jėgainė, du iš penkių parduotų automobilių buvo „Fiesta“.

„Ford“ „EcoBoost“ benzininių variklių technologija šiuo metu yra pritaikoma naujausiuose mažo  dydžio dyzeliniuose varikliuose. 2,0 litrų darbinio tūrio „EcoBlue“ jėgainės bus pradėtos montuoti mikroautobusuose „Ford Transit“ dar šiemet. Panaudojant mažos inercijos turbokompresorių, aukšto slėgio tiesioginį kuro įpurškimą, integruotus kolektorius, belt-in-oil ir kitus mažos trinties elementus išgaunamas 13 procentų didesnis degalų sąnaudų efektyvumas ir 20 procentų daugiau žemo sukimo momento.

Pasaulinį „Ford“ jėgainių asortimentą, dabar ir su taupiuoju „EcoBoost“ varikliu, sudaro 1,5 litro darbinio tūrio, 1,6 litro talpos, 2,0 litro bei 2,3 litro keturių cilindrų varikliai, o taip pat – 2,7 litro ir 3,5 litro V6 varikliai. Pastarieji montuojami ir naujame lenktyniniame automobilyje „Ford GT“, šį mėnesį dalyvausiančiame Le Mano lenktynėse.

„Tai, kad šis „Ford“ variklis laimi apdovanojimus dar ir dar kartą susirinkdamas teisėjų balsus, rodo koks ypatingas yra 1 litro „EcoBoost“, – sakė Dean Slavnich, Tarptautinio metų variklio apdovanojimų pirmininkas ir „Engine Technology“ žurnalo vyriausiasis redaktorius. „Šiame variklyje kaip ant delno matome, jog mažas dydis bei didesnis degalų sąnaudų efektyvumas gali būti pasiekiami be kompromisų."

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų