Jau rytoj startuoja šių metų "Formulės 1" čempionatas. Tikėkimės, kad jis bus ne mažiau intriguojantis nei praėjusių metų sezonas, per kurį čempionas paaiškėjo tik paskutiniame paskutinio etapo posūkyje. Prielaidų tokiems lūkesčiams (be F-1 aistruolio vilties) yra nemažai – tai visų pirma Tarptautinės automobilių sporto federacijos pakeistos taisyklės, susijusios ir su techniniais sprendimais (lenktynininkai galėtų dažniau vienas kitą lenkti), ir su komandų išlaidų mažinimu (tai turėtų suvienodinti galimybes ir skatinti konkurenciją).
Nors siaučia pasaulinė finansų krizė, prie starto linijos stojo tiek pat komandų (kad ir susiveržusios diržus) kaip ir praėjusiais metais. "Hondos" ekipos, kuri dar praėjusiais metais paskelbė pasitraukianti iš F-1 varžybų dėl ekonominio sunkmečio, įpėdine tapo "Brawn GP". Jos savininku tapo Rosas Brawnas, prieš tai kiek daugiau nei metus (nuo 2007-ųjų lapkričio) vadovavęs "Hondos" komandai. Dauguma F-1 aistruolių šį žmogų prisimena kaip ilgametį "Ferrari" techninį direktorių ir puikų lenktynių taktiką. "Brawn" bolidus varo "Mercedes" varikliai, komanda įspūdingai pasirodė per bandymus, tad gali pateikti staigmenų ir per lenktynes.
Tarp sportininkų bus vienas naujokas – "Toro Rosso" atstovausiantis šveicaras Sébastienas Buemi, kuris praėjusiais metais dalyvavo GP2 lenktynėse ir buvo "Red Bull" bandytojas bei rezervinis lenktynininkas. Įdomu, gal "Red Bull" vadovams patinka Sébastieno vardas: taip pakrikštyti pastarieji trys "Toro Rosso" atstovai buvo vokietis Vettelis, prancūzas Bourdais, o dabar ir šveicaras Buemi... Beje, Michaelio Schumacherio įpėdiniu laikomas S.Vettelis gali būti vienas didžiausių favoritų galvos skausmų, jei tai leis technika. Praėjusiais metais jis iškovojo pirmą pergalę ir tapo jauniausiu "Grand Prix" lenktynių nugalėtoju.
Vis dėlto tikėtina, kad pagrindinė kova dėl čempiono titulo ir toliau tęsis tarp "Ferrari" ir "McLaren". Pastaroji turės dar vieną iššūkį – ilgametis jos vadovas Ronas Dennisas perleido komandos vairą Martinui Whitmarshui. Įdomu, kaip į šių grandų kovą įsiterps "BMW Sauber" ir "Renault", o gal ir "Toyota"... Beje, komandų kovos prasidėjo dar už trasos ribų – "Ferrari", "Red Bull" ir "Renault" apkaltino "Brawn", "Williams" ir "Toyotą" dėl šių ekipų naudojamų difuzorių (aerodinaminių elementų bolido gale). Teisėjai protestus atmetė, o "Williams" atstovai buvo greičiausi per pirmą treniruotę. Gerų lenktynių!
Naujausi komentarai