KET taisyklių pataisos įkandamos ne visiems

Grįžti į straipsnį

Jolita

Jolita portretas
Tas įstatymas liečia visus išvažiavimus iš kiemų t.y ir privačių kiemų.Nes situacija ta pati.Užstato langus,vejas , išvažiavimus.Kol bus nebaudžiami tol ir bus šitaip.Turi būti braižomos geltonos linijos.Nes daug aklų vairuotojų.

...

... portretas
Ne visur gyvenamuosiuos rajonuos yra isvis mokamos vietos ar aiksteles. Yra tik tarybines kiemu aiksteles.

Mindaugas

Mindaugas portretas
Prisipirkot automobilių nusipirkit ir parkavimo vieta arba statykite į mokamą aikštelę.dabar visi tokie kad paeiti negali.ir jei būtų galimybė tai laiptinėj parkuotu prie buto duru

Plikis

Plikis portretas
O kas tu per šefas kad tau kieme turi irengt aikstele.statyk i stovejimo aikstele.

As

As portretas
Ne nuo ten pradėjo daryt,pirmą lai padaro kiemuose aikštelės o tada jau lai priima sawo tą įstatymą,kurio reikėjo jau prieš 30 metu

VIENAS DURNIUS SUGALVOJA...

VIENAS DURNIUS SUGALVOJA... portretas
Atsiranda problemos visai Lietuvai. Nuo tų pakitimų bus tik daugiau betvarkės ir avarijų. Kuo buvo blogos nusistovėjusios taisyklės?

Jonas

Jonas portretas
Visa beda kad arti sankryžos pastato mašinas, taip negalima, turi būti ,5 metrai nuo sankryžos pastatytos, nes matomumo nėra.

Emigr.

Emigr. portretas
Durniui tik neaišku arba nemoka gerai KE taisyklių. Viskas seniai aišku, ne nauji pakeitimai. Visoje Europoje ir visuose šalyse vienodos KE taisyklės ,teko važinėti ir Anglijoje ,eismas kitapusis ,bet KE taisyklės vienodos.Taip kad nieko naujo ,ar vertą rašyti tai.

Kažin

Kažin portretas
kokia logika pagrįstas 5 m parkavimo draudimas prie visų įvažiavimų į kiemus- pvz. kiemas 3-4 vietų, iš jo ryte išvažiuoja tos 3-4 auto į darbą, o vakare grįžta, per dieną prarandame 2 parkavimo vietas 12 val. miesto centre po 2 Eur/val, t.y. 48 Eur. Teks "didinti" baudas dar ne kartą....

Policijos bestuburiai

Policijos bestuburiai portretas
Prie kiekvienos psrduotuves sugebejote po sviesafora pastatyti kad is kitos kelio puses isukti i pard.galetu lygtai uz 2km nebus daugiau parduotuves.Taip jus policinikai didinate ksmscius ir smarve vietiniams gyventojams,Proto ir val nerandama jusu darbuose.

ALKOHOLIKAS

ALKOHOLIKAS portretas
Ir dabar automobiliai statomi net pačiuose išvažiavimuose iš kiemų, prie daugiabučių ant pėsčiūjų takų , kad praeiti neįmanoma ir nebandyk psakyti kad tai negerai , tuoj gausi įnosį , tekste rašoma apie apsisukimą šviesaforu reguliuojamije sankryžoje , bet brėžiniai , rodantys sukimą į kairę iš antros juostos , kokia čia nesąmonė --SUKTI Į KAIRĘ IŠ ANTROS JUOSTOS, SUPRANTU , JEIGU TAI BŪTŲ ''FŪRA''..

ttt

ttt portretas
dėl statymo prie sankryžų, sutinku, gerai, bet prieš tai reikėjo įrengti stovėjimo aikštelių, kad neužimtų sankryžų. Kaip visada pas mus, viskas pradedama nuo antro galo. Bet tada, kaip į biudžetą surinksi pinigų.

Rytų gatvė

Rytų gatvė portretas
Dėmesio, būtina pašalinti dalį gyvatvorės Rytų ir Pašilės gatvių sankirtoje, nes labai sunku saugiai įvažiuoti į Pašilės gatvę. Ši gyvatvorė aukšta, tad dar labiau kenkia matomumui nei stovintis automobilis.

Antanas

Antanas portretas
Praleidžiant skubantį spec.transportą privalai persirikiuoti į artimiausią laisvą juostą. Elementaru.

tai

tai portretas
aš išvažiuoju iš kokios tai teritorijos, suku ir važiuoju greitejimo juosta, kad įsiliečiau į bendra srauta, bet staiga iš pagrindinio srauto kažkas man daro padrieza ir atsiranda tiesiai prieš mano nosį ir aš turiu jį praleisti... Seniau tai tas padriezas buvo banditų triukas, kad aš sudaužyčiau savo mašiną į jo kibirą - negi tai jau įteisinama!!

Kas rase

Kas rase portretas
sias "pataisas",nera sedejes uz vilkiko vairo. O vertetu - suprastu,ka pridirbo!

O kaip dera

O kaip dera portretas
su ekologija "ismanus sviesoforai",ties kuriais dumijama po 5 minutes? Kaip dera pakeltos perejos,kur stabdoma ir gazuojama net nakti,kai niekas eiti nesiruosia? Kaip del nepazenklintu kalneliu,kur uzlekus,masina gali atsidurti net ant saligatvio ir pesciuju? Kodel Lenkijoje saleles keliuose apsviestos,o pas mus - nuolat nuraskytais stulpeliais? Ka daryti su grupe vaiku,pakaitomis spaudanciu perejos mygtuka ir niekur neinanciu,nors visa gatve stovi ir dumija? A,"genijai"!?

Man tai idomu,

Man tai idomu, portretas
kaip apsisukant sankryzoje,suzinoti,koks sviesoforo signalas ir sekcija dega sukanciam i desine kaireje? Islipti ir eiti paziureti,ar kaip?

Vairuojantis nuo 1964 metų

Vairuojantis nuo 1964 metų portretas
Dėl 5 m nuo įvažų viskas gerai, bet nauja tvarka su greitėjimu-lėtėjimu tai klaidinanti ir neapibrėžta. Straipsnio iliustracijoje parodytas sukimas į parkingą iš antros juostos į kairę aplamai nelogiškas.

Kodel nesugebejote

Kodel nesugebejote portretas
uzdrausti automobiliui ilekenciam is greitejimo juostos i pagrindini kelia pries pat "nosi" ivaziuoti kitam pagrindiniame kelyja vaziuojanciam automobiliui.

Man tas kelio zenklas

Man tas kelio zenklas portretas
lietuvoje kur pavaizduotas juodas rutuliukas visiskas nesusipratimas juk viskas buvo seniai seniai gerai ir visi suprato kai buvo ŠAUKTUKAS ženkle.

O kaip jus ziurite

O kaip jus ziurite portretas
keliu zenklu specialistai i sviesaforus ar policijos automobiliu specialias sviesas kurios tamsiu paros metu ipatingai akina visus aplinkui esancius vairuotojus nes tos spec.sviesos ar sviesaforu sviesa pritaikyta ryškiai šviesti sviesiu dienos metu.

Laimis

Laimis portretas
Visiškai sugriauta "pagrindinio-šalutinio" kelio smprata. Užuojauta senosios europos vairuotojams, jeigu jie kada nors užsuks i Lietuvą. Užuojau Lietuvos jaunimui kurie dar tik ruošiasi vairuoti į senąją europą. KET taisyklìų pataisų iniciatoriui- tai ABSURDAS!!!!

taip manantis senas vairuotojas

taip manantis senas vairuotojas portretas
Perskaičiau KET pakeitimus, visus straipsnius kuriuos tik radau, ir šitą ir nieko aiškiau nepasidarė. Man atrodo, kad taip aš elgiausi jau keturiasdešimt metų Jeigu kam neaišku, tai siūlau paimti "tiems vairavimo asams" ir konkrečiu vietovės pavyzdžiu parodyti kaip tą vietą reikia pravažiuoti. Atsimenu sovietmetyje per televiziją Kelių eismo virš, pavaduotojas aiškindavo su pavyzdžiais kaip reikia kur pravažiuoti. O dabar žurnalistai parašo, patys nesuprasdami kodėl čia taip reikia

Jus paziurekite

Jus paziurekite portretas
kiek keliuose pristatyta kiek tokiu zenklu kurie vairuotojams vairuojantiems nuo lengvo iki sunkesvorio aukstai sedincio vairuotojo uzstoja matomuma priesais atvaziuojancio automobilio atzvilgiu.Juk tuos zenklus stato specialistai suderine su kitais specialistais tai keliu policijos darbuotojiais.

Labai labaiprotingi

Labai labaiprotingi portretas
kure siuos reikalavimus,pvz. jei kiemo teritorijoje vos pravažiuoja plocio atzvilgiu lengvas auto tai kaip ten ivaziuos pvz.gaisriniukė ir t.t. .

Aš portretas
Tik palaikau šalia išvažiavimu 5 m.tas istatymas geras visi kiti tai baisu.dar galėtu žalias rodykles atstatyt kalba apie ekologija.bet jiems nedašyla koncervams

Siaip

Siaip portretas
Anadien vaziuoju Kovo 11-iosios gatve ir bandau įsivaizduoti kaip tas koridorius turėtų būti formuojamas greitajai (apie gaisrines tai išvis). Tai vienintelis būdas, kad pirma juosta lipa ant bordiūro, antra - kerta ištisinę ir i priešingo eismo juosta, tada tik per vidurį kažkas tilptų. O jei pirmoje juostoje trulikas, tai koridoriui amen. Žymiai paprasčiau paprasčiau būtų jei visi i pirmą juostą pasitrauktų ir atlaisvintu antrąją.

idomiai

idomiai portretas
KET taisyklėse jokių jeigu... Jeigu.. neturi būti... Visi iš greitėjimo juostos sukantis I lėtėjimo turi turėti prioritetą, elementariai dėl greičiu skirtumo ir galimo stabdymo kelyje. Kas prieštarauja greitėjimo lėtėjimo juostos paskirčiai..tystabdyma s or greitėjimas.vyksta tik juostoje

Nu

Nu  portretas
Svarbu, kad zymiam lenktynininkui viskas tinka. Nors yra jausmas, kad jis nelabai raukia kas ir kaip.

Anonimas

Anonimas portretas
Ket nereikia kąsti, reiktų paskaityti ir suprasti.

Galerijos

Daugiau straipsnių