Prabangaus segmento viziją atitinkantis koncepcinis "Audi skysphere" tarsi apibrėžia, kaip gamintojai įsivaizduoja prabangius ateities modelius. Koncepcinis "Audi skysphere" siūlys dvi skirtingas važiavimo patirtis: kelionę "Grand Tour" klasės automobiliu ir mėgavimąsi sportiškomis savybėmis. Tam buvo pasitelktas ypatingas techninis sprendimas – kintamas atstumas tarp ašių. Elektros varikliai ir mechanizmas, kuriame kėbulo ir rėmo elementai sueina vienas į kitą, leidžia keisti atstumą tarp ašių ir automobilio ilgį 250 mm diapazonu.
Vienu mygtuko paspaudimu vairuotojas gali pasirinkti du skirtingus važiavimo režimus. Pirmasis – važiuoti 4,94 m ilgio elektriniu rodsteriu "Sport" režimu su sumažintu atstumu tarp ašių. Jo galiniai vairuojamieji ratai užtikrina, kad net ir didelis automobilis yra labai manevringas. Antrasis – vairuotojas gali būti vežamas 5,19 m ilgio GT klasės automobiliu savivaldžiu "Grand Touring" režimu ir mėgautis kelionės vaizdais, itin didele erdve kojoms.
Gamintojų nuotr.
Koncepcinis "Audi skysphere" debiutavo rugpjūčio 13 d. "Monterey Car Week" renginyje – legendinėje automobilių parodoje JAV. Šis automobilis buvo sugalvotas ir sukurtas Malibu esančioje "Audi" dizaino studijoje visai šalia Ramiojo vandenyno greitkelio. Jo įkvėpimu tapo "Horch 853" rodsteris – legendinis kompanijos klasikinis modelis. Į galinius "Audi skysphere" varančiuosius ratus galia perduodama iš galinėje ašyje sumontuoto elektros variklio. Iš viso pasiekiantis 465 kW ir 750 Nm sukimo momentą, variklis yra puikiai pritaikytas rodsteriui, sveriančiam tik apie 1 800 kg. Maždaug 60 proc. svorio tenka galinei ašiai ir tai užtikrina gerą sukibimą, o nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 4 sek. Automobilis GT režimu galės nuvažiuoti daugiau kaip 500 km.
Gamintojų nuotr.
Visi trys koncepciniai modeliai – "Audi skysphere", "Audi grandsphere" ir "Audi urbansphere" sukurti važiuoti ketvirto lygio savivaldžiu režimu. Vadinasi, tam tikruose keliuose ir eismo situacijose vairuotojas galės perleisti automobilio vairavimą automobiliui be poreikio jį kontroliuoti. Todėl tokie valdymo elementai kaip vairas ir pedalai gali būti pasukti ir tapti nematomi salone. Galės keistis ir salono įrangos išdėstymas, įskaitant pranykstančius valdymo prietaisus, itin didelę salono erdvę.
Naujausi komentarai