- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Jau 20-ąjį kartą startuoja geriausio Lietuvos vairuotojo konkursas. Dalyvių laukia teorijos ir praktikos išbandymai, organizatoriai lengvesnių užduočių nežada.
COVID-19 žymės
Tai, kad Lietuvoje netrūksta norinčių pasimatuoti geriausio šalies vairuotojo karūną, konkurso organizatorių nestebina. Be to, kasmet tarp dalyvių būna ne pirmą kartą bandančių laimę.
"Šį konkursą jau kelis kartus laimėjęs Kęstutis Taškūnas dalyvauja jame beveik nuo pat pradžių. Dėl to ir sugalvojome tam tikras papildomas sąlygas buvusiems nugalėtojams, kad jie neturėtų pranašumo prieš debiutantus", – sakė Valdas Valiukevičius, Lietuvos žurnalistų autoklubo, organizuojančio konkursą, prezidentas.
Šiemet, dėl COVID-19 pandemijos sumenkus tradicinio renginio partnerių būriui, vietoj keturių atrankos etapų laukia du: rugsėjo 5-ąją Vilniuje, per parodą "Auto Bazar", ir 12 d. Šiauliuose, Darbo rinkos mokymo centro autodrome.
Sėkmės recepto nėra
Pasak V.Valiukevičiaus, ruošiantis teorijos egzaminui teks pasikartoti, ką privalu žinoti užsukus į "Regitrą" ir bandant gauti teisę vairuoti. Be to, svarbios bus ir techninės bei automobilių istorijos žinios.
Būna taip, kad net žinomi lenktynininkai suklumpa per teorijos testą ir anksčiau, nei tikėjosi, baigia savo pasirodymą.
"Patyrę konkurso dalyviai žino, kad neretai sritis, kuriomis reikėtų pasidomėti atidžiau, sufleruoja konkurso partneriai. Tad šiemet reikėtų pasinagrinėti "Škoda" automobilių istoriją, pasidomėti, ką veikia "Regitra", pasikartoti Kelių eismo taisykles, taip pat prisiminti, ką privaloma turėti automobiliuose, kam skirtas vienas ar kitas eksploatacinis skystis", – užsiminė pašnekovas.
Sėkmingai įveikusiems teorijos barjerus teks sėsti prie naujausių "Škoda" automobilių vairo.
Visgi recepto, kaip laimėti konkursą, nežino net V.Valiukevičius.
"Vieni dalyviai geriau gliaudo teorines užduotis, kiti sėkmingiau atlieka praktines. Būna taip, kad net žinomi lenktynininkai suklumpa per teorijos testą ir anksčiau, nei tikėjosi, baigia savo pasirodymą", – kalbėjo Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas.
Finalas – Šiauliuose
Geriausio Lietuvos vairuotojo konkurso finalas numatytas Šiauliuose, Darbo rinkos mokymo centre, kuris dar žinomas kaip Kuršėnų autodromas.
Čia susirinks geriausiai per du atrankos etapus pasirodę dalyviai.
"Šis konkursas yra ne tik proga tiesiog pademonstruoti gebėjimus, bet ir patiems vairuotojams įsitikinti, koks iš tikrųjų jų lygis", – reziumavo V.Valiukevičius.
Registruotis į konkursą galima Lietuvos žurnalistų autoklubo svetainėje (pressauto.lt).
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?57
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...