Kiekvienas iš daugiau nei 1 500 eksponatų – savitas ir savaip unikalus. Šįkart blykstelėjo „Toyota“ atstovai, pademonstravę kelis kvapą gniaužiančius projektus, ir amerikiečiai, pateikę neįprastą ir prieštaringai įvertintą legendinio „Ferrari Testarossa“ variantą.
Japonai, pasinaudoję klasika – 1966-ųjų pikapu „Land Cruiser FJ45“, sukūrė šiuolaikinio įvaizdžio monstrą: „Land Cruiser FJ Bruiser“.
Tai visureigis su NASCAR varikliu (5,9 l darbo tūrio, V8, 725 AG) ir trijų laipsnių automatine pavarų dėže „Rancho Drivetrain Engineering“, geru keliu galintis įsibėgėti iki 265 km/val.
motortrend.com nuotr.
„FJ Bruiser“ arsenale – padangos „BF Goodrich Krawler T/A KX“ su 20 colių ratlankiais „Method Beadlock“, priekinis ir galinis diferencialai „Currie“, paskirstymo dėžė „Advanced Adaptor Atlas“, amortizatoriai „Fox“, dujų išmetimo sistema „MagnaFlow“ ir tanko vikšras „Camso“, sumontuotas visureigio papilvėje (ši įranga padės, jeigu automobilis pakibtų ant kliūties).
Ištikimiausių „Ferrari“ gerbėjų siaubui, „Gas Monkey Garage“ modernizuotas „Testarossa“ – baltos spalvos.
Dėmesio parodoje taip pat sulaukė kiti „Toyota“ atstovai – „Tacoma X-Runner Concept“, „Tundra TRD Performance“, „Tacoma Blue Beetle“.
JAV automobilių pertvarkymo (tiuningo) bendrovė „Gas Monkey Garage“ pademonstravo modernizuotą sportinį „Ferrari Testarossa“ – be V12 benzininio variklio, bet su 306 AG elektriniu (energijos rezervas – 362 km) ir trimis kėdėmis (vairuotojui – per vidurį, kaip „McLaren F1“).
motortrend.com nuotr.
Ištikimiausių „Ferrari“ gerbėjų siaubui, šis monstras – baltos spalvos.
Smalsuolių žvilgsnius taip pat prikaustė rekonstruotas 1961-ųjų „Volvo PV544 / Iron Maven“, 1987-ųjų „Merkur RS4Ti“, 1965-ųjų „Chevrolet C10 / Slayer“, 1946-ųjų „Willys / Jeepster Amigo“.
Naujausi komentarai