Startavo Žemaitijoje
Viekšnių apylinkėse surengtą Lietuvos automobilių ralio čempionato antrą etapą laimėjo V.Žalos ir latvio Andrio Malnieko ekipažas ("Škoda Fabia R5"), trylika greičio ruožų įveikęs per 47 min. 15,60 sek.
Antrą vietą užėmė Martynas Samsonas ir Ervinas Snitkas ("Ford Fiesta N5+", 47 min. 21,50 sek.), trečią – ukrainiečiai Valerijus Gorbanas ir Sergejus Larensas ("Mini John Cooper Works WRC", 47 min. 26,00 sek.).
Į pirmą penketuką dar pateko Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas ("Škoda Fabia R5", 48 min. 00,00 sek.) bei Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas ("Škoda Fabia Rally2 Evo", 48 min. 02,90 sek.).
Pasiilgstu tų laikų, kai važiuodavau atsipūtęs, o finišuodavau turėdamas minutės ar dviejų persvarą.
Permainingos lenktynės
Lenktynių lyderiai tiek bendroje įskaitoje, tiek atskirose klasėse keitėsi po kelis kartus, todėl, net nebūnant greta trasos, o stebint realiu laiku skelbiamus rezultatus, buvo galima pasijusti tarsi įtempto siužeto trileryje.
Įveikus dešimt greičio ruožų skirtumas tarp lyderių ir trečioje vietoje buvusio ekipažo buvo mažesnis nei 8 sek.
Antri: M.Samsonas ir E.Snitkas pralaimėjo lyderiams vos 5,9 sek. / lasf.lt nuotr.
"M.Samsonas labai stengėsi mus palikti už nugaros, todėl reikėjo išlieti nemažai prakaito, kad nenusileistume. Konkurentų tempas labai įpareigoja surasti greito ir patikimo važiavimo pusiausvyrą. Mažiausia klaida ar apsisukimas, kuris kainuotų 10 sek., jau lemtų, kad siektą rezultatą tektų užmiršti", – kalbėjo V.Žala.
Finišavo ne visi
Anot "Agrorodeo" komandos lyderio, didelės įtakos rezultatui turėjo ir organizatorių paruoštos trasos, kurios buvo labai greitos, o tai lėmė, kad vietų, kuriose galima būtų įgyti didesnį pranašumą, buvo nedaug.
"Smagu, kad varžovai priverčia pasitempti ir ieškoti persvaros milimetrų kiekviename greičio ruože ar net greituose posūkiuose, tačiau, kita vertus, pasiilgstu tų laikų, kai važiuodavau atsipūtęs, o finišuodavau turėdamas minutės ar dviejų persvarą. Matyti, kad laikai gerokai pasikeitė ir ateityje laukia tik dar didesnė konkurencija, įtempta kova bus iki pat sezono pabaigos", – svarstė V.Žala.
Tikėtina, kad kai kurių ekipažų klaidas lėmė du esminiai faktoriai. Viekšnių apylinkių trasos daugumai Lietuvos čempionato dalyvių yra visiškai nepažįstamos ir daugeliu atvejų itin greitos. Dėl ilgų tiesių ir santykinai nesudėtingų posūkių trečdalio greičio ruožų vidutinis greitis buvo didesnis nei 120 km/val. Pačiose nutrūktgalviškiausiose atkarpose nugalėtojai lėkė vidutiniu 135–138 km/val. greičiu, o Aurimas Eidžiūnas ir Gediminas Saudargas ("Ford Fiesta") buvo viršiję 200 km/val.
Deja, lenktynių nebaigė 22 iš 68 startavusių ekipažų.
Gerbėjai: varžybas užbaigusius V.Žalą ir A.Malnieką sirgaliai pasitiko su vėliavomis. / "Agrorodeo Racing" nuotr.
Rugpjūtį – į Aukštaitiją
Lietuvos čempiono titulą ginantis V.Žala pripažino, kad, matydamas, kaip greitėja varžovai, jau dabar galvoja ir apie kitų metų sezoną.
"Labai nesinorėtų apleisti klasikinio ralio, nes tai – mano šaknys, prieš dešimt metų pradėjau sportuoti ir šiais greičio ruožais iki šiol mėgaujuosi, bet tikrai turime atsižvelgti į tai, kad kiekviena sekundė tampa brangi, o tai reiškia, jog šioje sporto šakoje, norint neatsilikti nuo konkurentų, reikia pasitempti ir iš techninės pusės", – tvirtino V.Žala.
Pirmo etapo, įvykusio birželį, prizininkai – V.Žala ir A.Malniekas (1 vieta), M.Samsonas ir E.Snitkas (2), V.Jurkevičius ir A.Paliukėnas (3).
Lenktynės: iš aukščiau geriau matyti. / lasf.lt nuotr.
Trečias Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas numatytas rugpjūčio 6–7 d. Rokiškyje.
Naujausi komentarai