Pastaruosius keletą metų šalies išperkamosios nuomos rinką kėlę vežėjai ir aktyviai pirkę transporto priemones šiemet į transportą investuoja gerokai mažiau, tad lizingo rinka, tikėtina, susitrauks, tačiau finansavimo paslaugas teikiančios įmonės potencialą regi pramonėje ir žemės ūkyje, laukiama ir ES paramos, tad tikisi nuosaikaus augimo, rašo "Verslo žinios".
"Nordea Finance Lithuania" generalinis direktorius Rimas Petrauksas teigia, kad lengvųjų automobilių ir vilkikų parko keitimas lems finansavimo paslaugų poreikį. Pasak jo, nors skamba ir paradoksaliai, tačiau vežėjų įmonės, nepaisant neaiškumų Rusijoje, kalba apie pervežimų augimą ir naujų automobilių įsigijimą.
"UniCredit Leasing" Lietuvos filialo vadovas Laimonas Belickas teigė, kad lizingo rinka priklausys ir nuo to, kas gaus daugiau ES paramos - jei tai bus pramonės įmonės, rinkoje yra potencialo auginti finansavimo paslaugas: "Bet vis tiek didelė dalis paramos teks ir pramonei, ji turi potencialo, tačiau lizingu įmonės naudojasi mažokai ir galimybių yra".
Naujausi komentarai