Rytoj baigsis šią savaitę vykusi krovininių automobilių ir autobusų kontrolės akcija, kurią inicijavo Europos kelių policijos tinklas ROADPOL.
„Per eismo įvykius, susijusius su autobusais, dažniausiai nukenčia daugiau žmonių nei per kitus transporto incidentus. Todėl autobusų vairuotojams keliami itin aukšti įgūdžių ir kvalifikacijos reikalavimai. Tarptautinis monitoringas atliekamas realiu laiku, pasitelkus vaizdo kameras ir kitą įrangą“, – rašoma ROADPOL pranešime.
Lapkričio 15–18 d. numatyta pėsčiųjų, dviračių vairuotojų kontrolė (matomumą gerinančių saugos priemonių naudojimas tamsiuoju paros metu, esant blogam matomumui).
20–23 d. pareigūnai stebės, kaip prie pėsčiųjų perėjų Kelių eismo taisyklių laikosi vairuotojai.
Lapkričio 24–26 d. bus rengiami transporto priemonių vairuotojų blaivumo, apsvaigimo nuo narkotinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų patikros reidai, o 28–30 d. – pavojingo ir chuliganiško vairavimo, manevravimo, lenkimo, kur tai draudžiama daryti, važiavimo per sankryžas, šviesoforo signalų paisymo kontrolė.
Apskričių vyriausieji policijos komisariatai savo prižiūrimose teritorijose gali organizuoti ir kitas papildomas prevencines priemones.
Preliminariais duomenimis, šiemet iki lapkričio 2-osios avarijose Lietuvoje žuvo 129 žmonės (23 proc. daugiau nei 2022-aisiais per tą patį laikotarpį). Daugiausia žuvo vairuotojų – 72 (18 motociklų, 5 krovininių automobilių) ir pėsčiųjų – 22, iš jų 5 – pėsčiųjų perėjose. Žuvo 13 nepilnamečių (7 keleiviai).
Du žmonės žuvo spalio 30-ąją Panevėžio rajone. Pavašuokių 2-ajame kaime, rajoniniame kelyje Pavašuokiai–Jasvilonys, į griovį nuvažiavo ir apvirto automobilis „VW Golf“. Žuvo 40-ies metų vairuotojas ir 37-erių metų keleivis.
Lapkričio 4-ąją Kauno rajone automobilio „Renault“ vairuotojas, nepasirinkęs saugaus greičio, nuvažiavo nuo kelio ir apsivertė. Sužaloti keturi keleiviai.
Naujausi komentarai