„BMW R nineT Scrambler“ širdis – klasikinio horizontalaus išdėstymo dviejų cilindrų oru aušinamas variklis. Variklio darbinis tūris siekia 1170 kub. cm, jis išvysto 81 kW/110 AG galią (esant 7750 sūkių per minutę) ir 116 Nm jėgos momentą (esant 6000 sūkių per minutę).
Naujasis BMW motociklas pasižymi tokiais klasikiniais elementais kaip: 19 colių skersmens priekinis ratas ir 17 colių skersmens aliuminio lydinio galinis ratas, teleskopinė priekinė šakė su guminėmis apsaugomis, apvalios formos priekinis žibintas, analoginis spidometras. Galinį ratą su motociklo korpusu jungia vienpusė svirtinė šakė, o motociklo pakaba suderinta taip, kad leistų užtikrintai jaustis įveikiant asfaltuotų kelių vingius.
„BMW R nineT Scrambler“ pasižymi klasikine vertikalia sėdėjimo padėtimi. Odinis motociklo balnelis su plačiomis siūlėmis yra padalintas į dvi dalis – galinė balnelio dalis gali būti nuimta taip motociklui suteikiat individualistinę išvaizdą.
„BMW R nineT Scrambler“ turi pakeltą išmetimo sistemos vamzdį su dvigubu duslintuvu, išgaunančiu žemo dažnio garsą. Išmetimo sistema yra maksimaliai prigludusi prie rėmo, tai padeda išlaikyti siauresnį motociklo siluetą. Šis modelis atitinka naujausius reikalavimus dėl triukšmo (ECE R41-04) ir emisijos standartus (EU4), jis taip pat aprūpintas ABS stabdžių sistema.
„BMW R nineT Scrambler“ kaina Lietuvoje sieks 13 700 eurų įskaitant mokesčius.
Naujausi komentarai