„SEMA show“: paroda, kurioje galima netekti amo

Pandemijos sutrikdytą transporto priemonių parodų tradiciją stengiamasi atgaivinti. To siekia ir netrukus 55-erių metų jubiliejų švęsiančios unikalios "SEMA show" parodos organizatoriai.

Renginys – ne bet kam

Asociacija SEMA (angl. Specialty Equipment Market Association) buvo įkurta 1963-iaisiais JAV.

"SEMA show" – uždaro pobūdžio paroda, skirta tik specialistams ir transporto priemonių profesionalams. Parodą dažniausiai sudaro daugiau nei dešimt teminių sektorių, tarp jų – instrumentų ir aksesuarų, ratų, padangų ir ratlankių, autoservisų įrangos bei paslaugų, elektronikos, alternatyvios energijos technologijų, istorinių ir sportinių automobilių, "Hot Rod Alley" ir puošybos (angl. tuning).

"Hot Rod Alley" ir automobilių puošybos ekspozicijose bus galima pamatyti neįtikėtinų modelių, o originaliausieji bus įvertinti specialiais prizais.

Pirmos, 1967-aisiais Los Andžele surengtos "SEMA show" parodos ryškiausi herojai buvo "Dodge Dart Drag", sportinis "Ford GT40" ir pikapas "Dodge Adventurer D100".

"Hot Rod Alley" ir automobilių puošybos ekspozicijose bus galima pamatyti neįtikėtinų modelių, o originaliausieji bus įvertinti specialiais prizais.

Monstrai ant ratų

2019-aisiais Las Vegase buvo apdovanotas konceptinis visureigis "Hyundai Veloster Grappler".

Išskirtinio dėmesio sulaukė ir kompanijos "Hennessey" produktas "Resurrection" – pagal serijinį kupė "Chevrolet Camaro ZL1" sukurtas monstras su V8 kompresoriniu 1 216 AG varikliu, padedančiu išvystyti maksimalų 354 km/val. greitį.

Tąkart "Dodge" kartu su "Mopar" inžinieriais pateikė "Dodge Challenger Drag Pak" versiją su kompresoriniu 5,8 l darbo tūrio "Hemi" V8 varikliu ir specialia vos trijų pavarų dėže T400.

Bendrovė "SpeedKore" pademonstravo sedaną "Dodge Charger" su anglies pluošto kėbulu, tačiau visų keturių ratų varomas ir 6,2 l darbo tūrio su dviem turbokompresoriais varikliu ginkluotas automobilis turi net 1 545 AG.

semashow.com nuotr.

Kitoks "Camino"

Užpernai automobilių rekonstravimo aso Akiros Nakai dėka legendinis "Porsche 911" gavo naują širdį – vietoj tradicinio benzininio variklio japonas įmontavo elektrinį "Tesla" agregatą ir kitus šiuolaikinius komponentus.

Rezultatas: išoriškai klasikinis "Porsche 911" – veržlesnis nei kai kurie galingi sportiniai bolidai.

Istorinis 1959-ųjų "Chevrolet El Camino", kurį pertvarkė nagingieji "ITW Hot Rods" meistrai, pavirto į grėsmingą "Hulk Camino" su 6,6 l darbo tūrio V8 "Dart Block" 800 AG varikliu.

Pandemijos metu padidėjus namelių ant ratų paklausai, 2019-aisiais "SEMA show" dalyviai pateikė patogesnių, universalesnių, techniškai tobulesnių modelių. Vienas jų – "EarthRoamer" kemperis su anglies pluošto kėbulu, beveik 900 kg lengvesnis nei įprastos konstrukcijos.

Pernai paroda "SEMA show" buvo atšaukta dėl įsismarkavusios COVID-19 pandemijos, tačiau šiemet tikimasi vėl sulaukti dešimčių tūkstančių lankytojų. Paroda numatyta lapkričio 2–5 d. Las Vegase, "Convention Center" teritorijoje.


Šiame straipsnyje: SEMA showparodaautomobiliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

?

? portretas
Kaip grįžti namo, pametus amą? Be amo neįsileis žmona.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių