„Pelenė KITAIP“ kviečia į grožio, sveikatingumo, stiliaus ir mados savaitgalį

  • Teksto dydis:

Aktyvaus socialinio gyvenimo – susitikimų, renginių,  bendravimo – išsiilgusiems – geros naujienos. Tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“ šią vasarą lankytojus pasitiks kitaip ir kviečia į nemokamą grožio, sveikatingumo, stiliaus ir mados savaitgalį. Dalis parodos erdvių bus perkelta į lauko zoną, o didžiausias dėmesys joje bus skirtas grožio naujienoms ir mados aktualijoms.

Parodos organizatoriai sako pastebintys, jog lankytojai tampa vis smalsesni, nori ne tik įsigyti grožio priemonių, gauti patarimų iš specialistų, bet ir sužinoti apie visapusišką grožį, sveikatą, vidinę savijautą, verslumą.

„Atsižvelgdami į esamą situaciją, daugiau erdvės skirsime lankytojams ir dalyviams. Bus užtikrinta papildoma patalpų ventiliacija bei dezinfekcija, lankytojai bus įleidžiami į parodą grupėmis, kad būtų galima užtikrinti saugų atstumą tarp žmonių. Srautai bus nukreipiami taip, kad lankytojai saugiai judėtų viena kryptimi, siekiant išvengti susibūrimų, spūsčių ir pan. Dedame pastangas, kad į parodą atvykę žmonės jaustųsi saugūs dėl savo sveikatos“, – sako parodos „Pelenė KITAIP“ projekto vadovė Saulė Jančiauskė.

Grožio paroda pasipildo: naujienos ir mados gerbėjams

Parodą šiais metais papildo ir lietuviškos mados ambasadoriai „Fashion Bazaar“. „Jei norite atnaujinti spintą – būtinai užsukite. „Fashion Bazaar“ rasite garsių dizainerių ir stilistų kūrinių: Jolantos Talaikytės, Dianos Paukštytės, Anželos Adamovič, prekinių ženklų „Rudne“, „Nodesign“. Tai mada visai šeimai, o pasirinkimas tikrai didelis, viskas vienoje vietoje. Mūsų zona bus lauke, turėsime beveik 1,5 tūkst. kv. m. palapinę, ir čia rasite Lietuvos dizainerių bei kūrėjų darbus“, – sako bendrovės ULUS vadovė Oksana Kalvaitienė.

Šeštadienį, birželio 20 d., „Fashion Bazaar“ kvies apsilankyti paskaitoje apie moterų verslumą bei galimybes derinti šeimą, karjerą, laisvalaikį.

„Iš dalies kalbėsime ir apie tai, kaip neišprotėti, kai norisi daug, aplinka iš tavęs vis kažko reikalauja, kaip būti lyderėmis. „Pelenėje KITAIP“ įvyks verslumo paskaitų ciklo debiutas, kuris, tikimės, pritrauks daug moterų. Seminarą ves lektorė Renata Šumskaitė – ji turi daugiau nei 20-ešimt metų vadovavimo patirties, pardavimų srityje dirba ilgiau nei dešimtmetį, yra viena iš „Grow as a Leader“ programos kūrėjų. Tikimės, kad moterims bus smagu atvykti į tokį renginį, pabendrauti su kolegėmis, kurioms verslumas, tobulėjimas taip pat svarbu. Aplinka bus jauki, neįpareigojanti, leidžianti atsipalaiduoti, todėl manome, kad parodos lankytojoms tai bus maža šventė“, – pasakoja O. Kalvaitienė.

Ne tik apie grožį, tačiau ir sveikatą bei verslumą

„Pelenė KITAIP“ paroda skirta žmonėms, besidomintiems grožiu ir mada. Kaip pasakoja S. Jančiauskė, visos moterys galės smagiai praleisti grožio, sveikatingumo, stiliaus ir mados savaitgalį, pasimėgauti gera nuotaika, susipažinti su naujovėmis.

„Lankytojai skirtingose parodos erdvėse galės įsigyti norimų produktų. Tuo pačiu apsilankyti ir renginiuose. „Pelenė KITAIP“ rasite ir „Best Beauty look 2020“ konkurso dalyvių darbų parodą. Visiška naujiena – su sveikatingumu susiję seminarai, tokie kaip „Kūno ląstelių sveikatinimas“, kuriuos organizuos „Euro Capitale“, – atskleidžia projekto vadovė.

Tobulėjimas – tai raktas į sėkmę

„Tu turi daryti, ką darai, būti lyderiu savo srityje, todėl ir šiais metais nusprendėme aktyviai dalyvauti parodoje „Pelenė KITAIP“. Mums svarbu, kad profesionalūs grožio specialistai „neužsisuktų“ savo rate, o tobulėtų, mokytųsi, sužinotų naujausias tendencijas. Mes pateikiame koncentruotą, metinę informaciją, kas svarbu profesionalams darbe. Pastebime, kad ir klientai tampa labai reiklūs, jie nori kokybės, profesionalumo, tiki, kad jų grožio specialistas bus „pasikaustęs“, „patyręs“, – sako Ieva Mašauskienė, „Atwins“ kūrybos kuratorė.

Specialistė pastebi, kad nors pastaruoju metu daug laiko praleidome namuose, tačiau moterims tikrai svarbi ne tik vidinė savijauta, jos nori gražiai, sveikai atrodyti, o tai įmanoma su profesionaliomis grožio priemonėmis.

„Visos klientės, kurios pastaruoju metu nesilankė pas grožio specialistus, ir po to pirmą kartą po beveik dviejų mėnesių užsuko į grožio saloną, sako, kad jautėsi ypatingai – kaip atvykusios į šventę. Tai juk laikas, dėmesys sau, savo vertės kūrimas arba kitaip – pasitikėjimo sau suteikimas“, – sako I. Mašauskienė.

„Atwins“ kūrybos kuratorė pasakoja, kad parodoje „Pelenė KITAIP“ vyks kolekcijos „SS'20“ pristatymas su garsiais grožio specialistais Andriumi Masausku ir Anatolijumi Pajanok. Programoje laukia išsami edukacija apie kirpimo ir dažymo tendencijas, šių metų stilingiausius moteriškus ir vyriškus kirpimus, aktualios kirpimo formos, dažymų tendencijos bei technologijos.

Paroda „Pelenė KITAIP“ vyks birželio 19–21 dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“. Šiais metais parodoje galėsite lankytis nemokamai. Grožio ir mados industrijų atstovai savo produktus, grožio tendencijas pristatys 3-ioje, 5-oje salėse bei lauko teritorijoje. Organizatoriai žada pasirūpinti papildomu saugumu – papildoma ventiliacija, dezinfekcija, srautų valdymu. Be viso to ir patys lankytojai raginami laikytis saugumo rekomendacijų: dėvėti kaukę, plauti rankas, laikytis saugaus atstumo, karčiuojant likti namie.

Šių metų parodoje lankytojams būtina išankstinė registracija



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių