Pereiti į pagrindinį turinį

Baltarusį "Vytautą" pakeitė ukrainietis "Bogdan"

2010-08-13 07:29
Panašumai: techniniai troleibuso "Bogdan" (nuotr.) duomenys identiški "Vytauto". Tai – modernus, elektros energiją taupantis troleibusas.
Panašumai: techniniai troleibuso "Bogdan" (nuotr.) duomenys identiški "Vytauto". Tai – modernus, elektros energiją taupantis troleibusas. / Visvaldo Morkevičiaus nuotr.

Baltarusišką troleibusą "Vytautas" Vilniaus gatvėse pakeis ukrainiečių gamybos "Bogdan". Bandomasis "Bogdan" tik vakar pasiekė bendrovės "Vilniaus troleibusai" kiemą.

Įmonės techninis personalas iškart suskato parengti troleibusą išriedėti į sostinės gatves. Jose šis turėtų pasirodyti jau šiandien.

Žemagrindis naujo modelio ukrainietis Vilniuje viešės porą savaičių. Visą tą laiką vilniečiai galės vertinti jo patogumą. "Bogdan" greičiausiai kursuos 4-u troleibusų maršrutu. Techniniai troleibuso duomenys identiški "Vytauto". Tai – modernus, elektros energiją taupantis troleibusas.

"Bogdan" yra jau antras troleibusas, išbandomas Vilniuje. Įmonės "Vilniaus troleibusai" generalinis direktorius Vidmantas Striška dienraščiui sakė, kad tai – ne paskutinis bandinys. "Išbandysime visus, kokius tik mums duos. Mano žiniomis, turime dar trijų gamintojų pasiūlymų", – kalbėjo V.Striška.

Bendrovės skaičiavimais, kad viešasis transportas būtų patogesnis keleiviams, reikia atnaujinti daugiau kaip 50 proc. turimų troleibusų. Esą būtų optimalu kasmet pakeisti apie 30–40 troleibusų. "Juk transporto priemonė nebetinkama naudoti po 12 metų. Kiek metų mūsų parko seniausiam troleibusui – neklauskite. Tačiau norėčiau atkreipti dėmesį į tai, kad Vilniaus troleibusai atrodo gana gerai. Pagyrimai parko darbuotojams, kurie juos remontuoja, išrenka iki karkaso", – dienraščiui yra kalbėjęs V.Striška.

Jis sakė, kad viešas konkursas įsigyti troleibusus bus skelbiamas ne anksčiau nei kitąmet. Tuomet būtų idealu pakeisti bent 30 parko troleibusų.

Visos transporto priemonės bus įsigytos išperkamąja nuoma, nes bendrovė atliekamų lėšų neturi. "Mes iki kaklo klimpstame skolose, bet to, dar trejus metus privalėsime mokėti paskolą už anksčiau įsigytus troleibusus", – aiškino V.Striška.

"Vilniaus diena" primena, kad nesnaudžia ir Vilniaus autobusų parkas. Liepos paskutinėmis dienomis sostinėje išbandytas pusiau žemagrindis Čekijoje surinktas autobusas "Iris Bus Crossway". Bendrovė "Vilniaus autobusai" savo parką norėtų atnaujinti ir įsigyti bent 20–25 naujus autobusus. Tai greičiausiai nebus "Iris Bus Crossway", nes bandomas jis degalus rijo kaip pašėlęs – beveik 50 l šimtui kilometrų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų