- Lukas Šperas
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nepatiko įsigyta prekė? Grąžink ją pardavėjui pats. Situacija būtų logiška, jei klaipėdietė sėdmaišį būtų pirkusi prekybos centre, o ne elektronine prekyba užsiimančioje parduotuvėje pigu.lt, kuri savo taisyklėse nurodo, jog supainiotos prekės yra pakeičiamos ir pristatomos pirkėjui. Mergina net dvi savaites kovojo su parduotuvės darbuotojais, kol galų gale pirkinys atsidūrė jos namuose.
Vietoj pilko – žalias
Klaipėdietė Margarita (tikras vardas ir pavardė redakcijai žinomi), neseniai išsikrausčiusi į sostinę, nusprendė įsigyti sėdmaišį.
Prekę išsirinko populiarioje internetine prekyba užsiimančioje parduotuvėje ir manė, kad viskas vyks lyg sviestu patepta.
Tačiau viskas įvyko kitaip.
"Sėdmaišį į namus pristatė jau kitą dieną, atsiskaičiau grynaisiais. Džiaugiausi, kad pirkimas ir pristatymas įvyko sklandžiai ir labai greitai. Kaip paaiškėjo vėliau, tai buvo tik mano ilgos kelionės per kopas pradžia. Užuot atgabenę pilką sėdmaišį, kuris turėjo derėti prie naujų namų interjero, man kažkodėl atvežė žalią. Pirma mintis šovusi į galvą – įvyko klaida. Juk anglų kalba žodžiai skamba ir rašomi labai panašiai: "green" – žalias, "grey" – pilkas", – pasakojo mergina.
Siūlė pristatyti pačiai
Tą pačią dieną mergina susisiekė su interneto parduotuvės pigu.lt konsultante ir paaiškino situaciją, jog įvyko klaida – buvo supainiota prekės spalva.
Visą dieną laukiau namuose, bet niekas neatvyko ir net nepaskambino. Buvau labai nusivylusi.
"Kai gavau ne tos spalvos sėdmaišį, nieko nelaukiau, nufotografavau jį ir nusiunčiau parduotuvei, kad patys pamatytų. Tada dar ir paskambinau jiems, paaiškinau situaciją. Vis dėlto mokėjau už jį 85 eurus, nenorėjau visko taip palikti. Buvau informuota, kad kurjeris paims netinkamą prekę kitą dieną nuo 8 iki 18 val. Aš dirbantis žmogus, negaliu lengvai ištrūkti iš darbo, tad teko prašyti išeiginės. Ir ką jūs manote? Visą dieną laukiau namuose, bet niekas neatvyko ir net nepaskambino. Buvau labai nusivylusi", – apmaudo neslėpė Margarita.
Pirkėja buvo dar labiau šokiruota, kai parduotuvės konsultantė pasiūlė jai prekę pristatyti pačiai.
Prekių pirkimo–pardavimo elektroninėje parduotuvėje pigu.lt taisyklėse nurodyta, kad pardavėjui pristačius ne tas prekes, jis savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis.
"Dar kartą paskambinus telefonu ir paklausus, kada bus pakeistas mano pirkinys, sulaukiau atsakymo, kad sėdmaišį galiu pristatyti ir pati į prekių atsiėmimo centrą. Kaip aš jį atvešiu per visą miestą, jeigu net vairuotojo pažymėjimo neturiu? Autobusu? Taksi? Ir kodėl turiu eikvoti ne tik savo laiką, bet ir lėšas dėl parduotuvės kaltės?" – retoriškai klausė mergina.
Neatsakė į skambučius
Nuo dienos, kai buvo pristatyta netinkama prekė, prabėgus trims paroms, kurjeris vis dėlto atvyko ir iš merginos paėmė žalią sėdmaišį.
"Maniau, kad man iš karto pakeis sėdmaišį reikiamu, tačiau kurjeris tik paėmė netinkamą. Dėl to vėl teko išsiprašyti iš darbo, nes kurjeris nurodė, kad tądien vakare paimti neturės laiko. Po trijų dienų parašiau laišką konsultantei ir paklausiau, kada galėčiau tikėtis sulaukti pirkinio. Buvo atsakyta, kad dėl prekės supainiojimo yra kreiptasi į tiekėją, ir situacija – sprendžiama. Supratau, kad viskas užtruks ilgiau, nei maniau, ir paprašiau asmens, atsakingo už užsakymų vykdymą, telefono numerio. Kitą dieną gavau atsakymą, kad jokių tiesioginių kontaktų nurodyti jie neturi galimybės. Kentėjau dar savaitę, bandydavau susisiekti kiekvieną dieną po kelis kartus, tačiau telefono nekeldavo arba pasakydavo, kad situacija yra sprendžiama. Galų gale po savaitės pilkos spalvos sėdmaišis buvo pristatytas. Prekę užsisakiau spalio 17-ąją, o visi vargai baigėsi tik spalio 30 d. Pikta, kad požiūris į klientą toks atmestinis", – pirkimo istoriją pasakojo mergina.
Gavo kompensaciją?
Dienraščio žurnalistams susisiekus su elektronine prekyba užsiimančia parduotuve pigu.lt ir pateikus klausimus apie konkrečią supainiotos prekės istoriją, pirkėja netrukus sulaukė skambučio ir elektroninio laiško.
Kai tie prekeiviai sužinojo, jog visa istorija bus paviešinta, tai sugebėjo su manimi susisiekti per kelias minutes.
"Vos spėjau kreiptis į žiniasklaidą, iš karto paskambino iš pigu.lt. Dirbau ir negalėjau kalbėti, todėl jau po minutės man atsiuntė elektroninį laišką, kuriame buvo nurodyta, kad kaip kompensaciją gaunu 85 pigu eurus. Pasirodo, tai savotiškas dovanų kuponas, kuriuo galėsiu padengti iki 20 proc. vertės kito pirkinių krepšelio. Jie mane vėl skatina pirkti, tačiau aš to daugiau daryti šioje elektroninėje parduotuvėje net neketinu. Dėl jų kaltės turėjau dešimtis kartų skambinti, jų pačių ieškoti, gaišti laiką, išsiprašyti du kartus iš darbo, o kai tie prekeiviai sužinojo, jog visa istorija bus paviešinta, tai sugebėjo su manimi susisiekti per kelias minutes", – nusivylusi teigė klaipėdietė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras pasikeitė neatpažįstamai1
Šiandien išaušo klaipėdiečių ilgai laukta diena – duris lankytojams po rekonstrukcijos atvers Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras. Penkerius metus be savo namų dirbę teatralai kvies ne tik mėgautis pastatymais, bet ir įve...
-
Klaipėdoje baigti Baltijos prospekto sankryžos rekonstrukcijos darbai
Klaipėdoje pabaigti Baltijos prospekto, Šilutės plento ir Vilniaus plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai, pranešė miesto savivaldybė. ...
-
Žada vėjus ir darganą2
Sinoptikai nieko gero artimiausioms dienoms nežada – bus šalta, vėjuota, o kai kuriomis dienomis galime sulaukti ir šlapdribos. Malonesnių orų galima tikėtis tik ateinančios savaitės pabaigoje. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą5
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvos jūrų muziejaus turo Aukštaitijoje startas – Utena
Lietuvos jūrų muziejus 45-ąjį sezoną pradeda įspūdingu projektu „Su jūra mes didesni“, kuris iki rudens jūrinės Lietuvos idėjas skleis labiausiai nuo Baltijos nutolusiame regione – Aukštaitijoje. ...
-
Lauko džiovyklos prie daugiabučių namų – aktualios?21
Lauko džiovyklos prie daugiabučių namų uostamiesčio gyventojams – vis dar aktualios. Tačiau daugelyje kiemų jos pamažu naikinamos, kadangi prioritetas teikiamas mašinų vietų, vaikų žaidimų aikštelių, suoliukų, žaliųjų plot...
-
Klaipėdiečius siutina kriokiantys automobiliai20
Uostamiesčio gyventojams įgriso naktimis triukšmingais automobiliais važinėjantys ir ramybės neduodantys jaunuoliai. Pareigūnai tikina, kad triukšmą keliančios modifikuotos automobilių išmetimo sistemos ne visais atvejais neatitin...
-
Klaipėdos kapinėse įjungtas vandens tiekimas5
Artimųjų amžinojo poilsio vietas lankantys klaipėdiečiai jau gali naudotis vandens čiaupais. Prižiūrėtojai įjungė vandens tiekimą Lėbartų ir Joniškės kapinėse. ...
-
Klaipėdoje planuojama rekonstruoti miesto polikliniką6
Klaipėdos savivaldybė pasirašė sutartį su įmone „Synergy Solutions“, kuri parengs 1979 metais uostamiestyje pastatytos poliklinikos kapitalinio remonto techninį projektą. ...
-
Jaunieji uostamiesčio ambasadoriai
Septintą kartą Klaipėdos turizmo informacijos centras organizavo „Jaunųjų gidų mokyklėlę“ arba užsiėmimų ciklą „Jaunasis Klaipėdos ambasadorius“, skirtą jaunesniųjų klasių vaikams. Kadangi šiemet mieste paskelbti...