Klientas įspėja: „Bolt“ nevažiavau, tačiau pinigus už kelionę nuskaičiavo

Dienraščio „Kauno diena“ rašinys

Vilnietis Dainius Dainauskas įspėja visus, kurie naudojasi pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“. Vyras teigia, kad už neįvykusią kelionę iš jo banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai.

Nuskaičiavo pinigus

Pašnekovas pasakojo, kad susikūręs paskyrą „Bolt“ programėlėje prie jos priskyrė ir banko kortelės duomenis, kad už pavėžėjimo paslaugas būtų patogiau atsiskaityti. „Tačiau prieš keletą dienų nuo mano banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai už kelionę, kurios neturėjau.  Gal ir nebūčiau to pastebėjęs, jeigu iš banko negaučiau SMS žinučių apie pinigų nuskaitymą iš mano banko sąskaitos bei nebūčiau nuolat sekęs laukiamo vairuotojo veiksmų mobiliojoje „Bolt“ programėlėje“, – pasakoja vyras.

Anot jo, gruodžio 23 dieną apie 18 val. nuo Vilniuje esančio prekybos centro „Akropolis“ jis norėjo nuvykti namo į Viršuliškių mikrorajoną, tad išsikvietė „Bolt“ automobilį.

Skambinau „Bolt“ vairuotojui, kuris ir turėjo mane vežti, tačiau jis su manimi kalbėti nenorėjo ir į mano skambučius neatsakė. Po trijų minučių ši kelionė buvo baigta ir nuo mano asmeninės banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai už šią kelionę, į kurią nevažiavau.

„Belaukiant iškviesto automobilio pastebėjau, jog „Bolt“ mobiliojoje programėlėje staiga pasikeitė vežimo statusas. Buvo rašoma, jog vykstama į kelionės tikslą, nors man einant link automobilio jis nuvažiavo ir turėjęs pasukti į kairę mano nurodytu adresu pasuko į priešingą pusę“, – D. Dainauskas teigė likęs stovėti prie prekybos centro.

„Tuomet skambinau „Bolt“ vairuotojui, kuris ir turėjo mane vežti, tačiau jis su manimi kalbėti nenorėjo ir į mano skambučius neatsakė. Po trijų minučių ši kelionė buvo baigta ir nuo mano asmeninės banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai už šią kelionę, į kurią nevažiavau. Kelionė kainavo 2,40 euro“, – vilnietis pasakojo, kad tuomet jis į įmonę skambino bendruoju telefono numeriu, tačiau pagalbos nesulaukė.

D. Dainausko nuotr.

„Kai nepavyko pirmas kvietimas, tai norėjau vairuotoją išsikvieti telefonu, tačiau tada reikia atsiskaityti tik grynaisiais, tad vairuotoją dar kartą kviečiau per programėlę“, – šį kartą kelionė pavyko ir vilnietis namo grįžo sėkmingai. Už pavėžėjimo paslaugas jis šįkart sumokėjo 3,80 euro.

D. Dainauskas teigė, kad esmė yra ne keletoje eurų, tačiau ši situacija parodė, kad labai lengva pasisavinti svetimus pinigus iš žmogaus asmeninės banko sąskaitos už paslaugas, kurios nebuvo suteiktos. „Šį kartą suma yra nedidelė, bet kitą kartą gali būti ir 30 ar 50 eurų, o juk aš patikiu savo banko kortelės duomenis šiai įmonei“, – vyras teigė, kad jo pasitikėjimas yra sugriautas.

Aiškino skirtingai

D. Dainauskas rankų nenuleido: kreipėsi ne tik į „Bolt“, bet ir paviešino situaciją socialiniuose tinkluose.

„Dėl šios situacijos „Bolt“ parašiau elektroninį laišką ir penktadienį gavau atsakymą, jog pinigai už šią neįvykusią kelionę bus pervesti į mano banko sąskaitą. Atstovai manęs atsiprašė. Tada jie sakė, kad įvyko sistemos klaida. Šiandien jie kalba kitaip – mandagiai paminėjo, kad vairuotojas paėmė ne tą keleivį. Jie man suteikė ir nuolaidų. Sakė, kad pinigai yra grąžinti, tačiau pirmadienio ryte jų dar nebuvo“, – pasakojo pašnekovas. 

Pirmadienio popietę pašnekovas patikslino, kad pinigai į jo banko sąskaitą buvo pervesti.

Vyras teigė, kad klystame visi, tačiau svarbiausia spręsti problemas ir kalbėti, o to jis šioje situacijoje pasigedo. „Tik po šios istorijos paviešinimo į mane dar kartą kreipėsi „Bolt“ ir priėmė mane tenkinantį sprendimą – suteikė nuolaidų kitoms kelionėms. Sprendimą jie priėmė ne tą pačią dieną, kai į juos kreipiausi“, – aiškino vyras. 

Vilnietis savo istorija ir nuotraukomis, kuriose užfiksuoti kelionės, į kurią D. Dainauskas nesileido, ir įvykusios kelionės maršrutai, pasidalijo ir viešoje grupėje socialiniuose tinkluose.

Kairėje pusėje užfiksuotas kelionės, į kurią D. Dainauskas nesileido, dešinėje – įvykusios kelionės maršrutas. D. Dainausko nuotr.

Po įrašu nugulė ir daugiau komentarų apie nesusipratimus su „Bolt“. „Man irgi buvo nuskaičiuoti pinigai iš sąskaitos, vairuotojas ne pagal adresą atvažiavo, jo telefono numeris nenaudojamas,pinigai nuskaičiuoti, įmonė žadėjo juos grąžinti, bet negrąžino“, – rašė Galina.

„Būna, kad atsiskaitai, o kitą dieną nori pasinaudoti paslaugomis, o ekrane rodo, kad reikia susimokėti už praėjusią, kol nepaskambini ir nepaaiškini situacijos, tol jie nenori kažko daryt“, – rašė ir Andžej.

Pinigus grąžino po kelių dienų

„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius portalui teigė, kad ši situacija buvo draugiškai išspręsta.

„Šią situaciją žinome ir su keleiviu ją draugiškai išsprendėme tą pačią dieną, kuomet jis į mus kreipėsi. Labai apgailestaujame, jog klientui teko susidurti su tokiais techniniais nesklandumais, kurie pasitaiko itin retai ir juos spręsti buvo imtasi iškart po įvykio užfiksavimo“, – aiškino A. Pacevičius.

„Gavus kliento kreipimąsi ir išsiaiškinus situaciją, pinigai už neįvykusią kelionę buvo iškart grąžinti. Kadangi elektroniniu paštu buvo kreiptasi penktadienį, gruodžio 27 d., vėlyvą popietę, bankinė operacija galėjo užtrukti dėl objektyvių priežasčių“, – sakė „Bolt“ vadovas Lietuvoje.

Anot jo, klientas šiuo atveju pasielgė teisingai, kreipėsi į „Bolt“, tačiau paaiškino, kad geriausia kreiptis ne bendruoju numeriu, o į klientų aptarnavimo specialistus. Nenorintys skambinti, informaciją gali rasti šiuo adresu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Lu

Lu portretas
Atsilupes verkė dėl tų 2 eurų... Aš dažniausei arbatos da taxam palieku po tiek.. Dėmesio stoka..

Vytia

Vytia portretas
Nepatinka važiuokit su dusmanais mokestį trigubai, jei kyla problemų rašykit administracijai ar boltas aš etaksi visko būna patys keliaiviai išsižioję tai telefonus tai raktus pameta paskui reikia gaišti laiką

lk

lk portretas
buvo panasus atvejis yandekse ,kitas keleivis is to pacio adreso ilipo i mano taksi,susimokelau grynais,bet kol vaziavau pinigus grazino..,reik but atidesniem ir vezejam ir keleiviam
VISI KOMENTARAI 21

Galerijos

Daugiau straipsnių