- Eglė Morkienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vilnietis Dainius Dainauskas įspėja visus, kurie naudojasi pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“. Vyras teigia, kad už neįvykusią kelionę iš jo banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai.
Nuskaičiavo pinigus
Pašnekovas pasakojo, kad susikūręs paskyrą „Bolt“ programėlėje prie jos priskyrė ir banko kortelės duomenis, kad už pavėžėjimo paslaugas būtų patogiau atsiskaityti. „Tačiau prieš keletą dienų nuo mano banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai už kelionę, kurios neturėjau. Gal ir nebūčiau to pastebėjęs, jeigu iš banko negaučiau SMS žinučių apie pinigų nuskaitymą iš mano banko sąskaitos bei nebūčiau nuolat sekęs laukiamo vairuotojo veiksmų mobiliojoje „Bolt“ programėlėje“, – pasakoja vyras.
Anot jo, gruodžio 23 dieną apie 18 val. nuo Vilniuje esančio prekybos centro „Akropolis“ jis norėjo nuvykti namo į Viršuliškių mikrorajoną, tad išsikvietė „Bolt“ automobilį.
Skambinau „Bolt“ vairuotojui, kuris ir turėjo mane vežti, tačiau jis su manimi kalbėti nenorėjo ir į mano skambučius neatsakė. Po trijų minučių ši kelionė buvo baigta ir nuo mano asmeninės banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai už šią kelionę, į kurią nevažiavau.
„Belaukiant iškviesto automobilio pastebėjau, jog „Bolt“ mobiliojoje programėlėje staiga pasikeitė vežimo statusas. Buvo rašoma, jog vykstama į kelionės tikslą, nors man einant link automobilio jis nuvažiavo ir turėjęs pasukti į kairę mano nurodytu adresu pasuko į priešingą pusę“, – D. Dainauskas teigė likęs stovėti prie prekybos centro.
„Tuomet skambinau „Bolt“ vairuotojui, kuris ir turėjo mane vežti, tačiau jis su manimi kalbėti nenorėjo ir į mano skambučius neatsakė. Po trijų minučių ši kelionė buvo baigta ir nuo mano asmeninės banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai už šią kelionę, į kurią nevažiavau. Kelionė kainavo 2,40 euro“, – vilnietis pasakojo, kad tuomet jis į įmonę skambino bendruoju telefono numeriu, tačiau pagalbos nesulaukė.
D. Dainausko nuotr.
„Kai nepavyko pirmas kvietimas, tai norėjau vairuotoją išsikvieti telefonu, tačiau tada reikia atsiskaityti tik grynaisiais, tad vairuotoją dar kartą kviečiau per programėlę“, – šį kartą kelionė pavyko ir vilnietis namo grįžo sėkmingai. Už pavėžėjimo paslaugas jis šįkart sumokėjo 3,80 euro.
D. Dainauskas teigė, kad esmė yra ne keletoje eurų, tačiau ši situacija parodė, kad labai lengva pasisavinti svetimus pinigus iš žmogaus asmeninės banko sąskaitos už paslaugas, kurios nebuvo suteiktos. „Šį kartą suma yra nedidelė, bet kitą kartą gali būti ir 30 ar 50 eurų, o juk aš patikiu savo banko kortelės duomenis šiai įmonei“, – vyras teigė, kad jo pasitikėjimas yra sugriautas.
Aiškino skirtingai
D. Dainauskas rankų nenuleido: kreipėsi ne tik į „Bolt“, bet ir paviešino situaciją socialiniuose tinkluose.
„Dėl šios situacijos „Bolt“ parašiau elektroninį laišką ir penktadienį gavau atsakymą, jog pinigai už šią neįvykusią kelionę bus pervesti į mano banko sąskaitą. Atstovai manęs atsiprašė. Tada jie sakė, kad įvyko sistemos klaida. Šiandien jie kalba kitaip – mandagiai paminėjo, kad vairuotojas paėmė ne tą keleivį. Jie man suteikė ir nuolaidų. Sakė, kad pinigai yra grąžinti, tačiau pirmadienio ryte jų dar nebuvo“, – pasakojo pašnekovas.
Pirmadienio popietę pašnekovas patikslino, kad pinigai į jo banko sąskaitą buvo pervesti.
Vyras teigė, kad klystame visi, tačiau svarbiausia spręsti problemas ir kalbėti, o to jis šioje situacijoje pasigedo. „Tik po šios istorijos paviešinimo į mane dar kartą kreipėsi „Bolt“ ir priėmė mane tenkinantį sprendimą – suteikė nuolaidų kitoms kelionėms. Sprendimą jie priėmė ne tą pačią dieną, kai į juos kreipiausi“, – aiškino vyras.
Vilnietis savo istorija ir nuotraukomis, kuriose užfiksuoti kelionės, į kurią D. Dainauskas nesileido, ir įvykusios kelionės maršrutai, pasidalijo ir viešoje grupėje socialiniuose tinkluose.
Kairėje pusėje užfiksuotas kelionės, į kurią D. Dainauskas nesileido, dešinėje – įvykusios kelionės maršrutas. D. Dainausko nuotr.
Po įrašu nugulė ir daugiau komentarų apie nesusipratimus su „Bolt“. „Man irgi buvo nuskaičiuoti pinigai iš sąskaitos, vairuotojas ne pagal adresą atvažiavo, jo telefono numeris nenaudojamas,pinigai nuskaičiuoti, įmonė žadėjo juos grąžinti, bet negrąžino“, – rašė Galina.
„Būna, kad atsiskaitai, o kitą dieną nori pasinaudoti paslaugomis, o ekrane rodo, kad reikia susimokėti už praėjusią, kol nepaskambini ir nepaaiškini situacijos, tol jie nenori kažko daryt“, – rašė ir Andžej.
Pinigus grąžino po kelių dienų
„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius portalui teigė, kad ši situacija buvo draugiškai išspręsta.
„Šią situaciją žinome ir su keleiviu ją draugiškai išsprendėme tą pačią dieną, kuomet jis į mus kreipėsi. Labai apgailestaujame, jog klientui teko susidurti su tokiais techniniais nesklandumais, kurie pasitaiko itin retai ir juos spręsti buvo imtasi iškart po įvykio užfiksavimo“, – aiškino A. Pacevičius.
„Gavus kliento kreipimąsi ir išsiaiškinus situaciją, pinigai už neįvykusią kelionę buvo iškart grąžinti. Kadangi elektroniniu paštu buvo kreiptasi penktadienį, gruodžio 27 d., vėlyvą popietę, bankinė operacija galėjo užtrukti dėl objektyvių priežasčių“, – sakė „Bolt“ vadovas Lietuvoje.
Anot jo, klientas šiuo atveju pasielgė teisingai, kreipėsi į „Bolt“, tačiau paaiškino, kad geriausia kreiptis ne bendruoju numeriu, o į klientų aptarnavimo specialistus. Nenorintys skambinti, informaciją gali rasti šiuo adresu.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Netrukus gimdysianti A. Zuokė: nesitikėjome, kad pavyks taip greitai10
Augusta Zuokė – smuikininkė, NIKO ansamblio koncertmeisterė ir Artūro Zuoko žmona – jau greitai taps mama. Šeima netrukus susilauks pirmojo bendro kūdikio – namus papildys mergytė. ...
-
Su G. Kirkilu atsisveikina buvę kolegos ir politiniai oponentai: jis buvo valstybės žmogus24
Vilniuje atsisveikinti su mirusiu buvusiu Ministru pirmininku Gediminu Kirkilu renkasi kolegos ir politiniai oponentai. ...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
Ruošimasis ekstremalioms situacijoms: kalta ne tik pasenusi įranga2
Kovo pabaigoje dalis vilniečių turėjo gauti įspėjamuosius pranešimus apie Panerių gatvėje kilusį didžiulį gaisrą automobilių laužyne. Tačiau socialiniuose tinkluose kilo sostinės gyventojų pasipiktinimas: dalis negirdėjo sirenų ir nesu...
-
Pokyčių gatvėje Fabijoniškėse – žalioji bendruomenės diena1
Balandžio 25 dieną, nuo 17 val. Vilniaus miesto savivaldybė kviečia Salomėjos Nėries ir aplinkinių gatvių gyventojus ir kitus vilniečius į bendruomenės šventę. ...
-
Vilniuje atsisveikinama su buvusiu Lietuvos premjeru G. Kirkilu42
Antradienį nuo vidurdienio sostinėje galima atsisveikinti su savaitgalį mirusiu buvusiu premjeru Gediminu Kirkilu. ...
-
Sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 medžius: teks atlyginti per 11 tūkst. eurų žalą7
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 saugotinus medžius. ...
-
Protesto akcijoje susirinkusieji solidarizavosi su M. Simanynu: „Trupink žiedus, o ne žandikaulius“7
Pirmadienį Nepriklausomybės aikštėje kelios dešimtys žmonių susirinko į protesto akciją, skirtą solidarizuotis su už prekyba kanapių produktais nuteistu Martynu Simanynu. ...
-
Vilniaus savivaldybės atstovas: šildymu turėtų pasirūpinti ir gyventojai4
Pirmadienį Vilniaus miestui pasekus kitų savivaldybių pavyzdžiu ir atnaujinus šildymo sezoną, sostinės savivaldybės atstovas sako, kad patys gyventojai turėtų spręsti, kada pradėti ar nutraukti šilumos tiekimą. ...
-
A. Avulis: nežinau, kaip pastatyti Nacionalinį stadioną už mažesnę kainą17
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako ir po Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) pastabų vis dar tikintis, kad dėl projekto galima rasti susitarimą. Tačiau jis tikino jau pa...