- Berta Banytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vyras užfiksavo darbo ypatumus prie vieno iš bendrovės „Omniva LT“ paštomatų. Turimas į terminalo dėžutes įdėti siuntas darbuotojai vienas kitam perduoda mesdami. Deja, ne visada sėkmingai pagaunant. Įmonės atstovai pripažįsta – toks siuntų perdavimo būdas pažeidžia taisykles.
Nufilmavo „skraidančias“ siuntas
Su portalo redakcija vaizdo įrašu pasidalijęs Donatas pasakojo jame matomą veiksmą užfiksavęs balandžio 10 dieną prieš vidurdienį. „Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą“, – pasakojo pašnekovas.
Filmuotoje vaizdo medžiagoje matyti, kai prieš įdėdami siuntas į „Omniva“ paštomatą, esantį Vilniuje, Vydūno gatvėje, darbuotojai vienas kitam jas meta. Pirmasis metimas – sėkmingas, o antrojo metu metamos siuntos pagauti nepavyksta – ji nukrenta tiesiai ant asfalto. Tiesa, darbuotojas ilgai nelaukdamas pakelia ir įdeda ją į terminalo dėžutę bei prieina gaudyti trečios siuntos – laimė, šį kartą ji atsiduria jo rankose.
Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą.
„Siuntos tiesiog skrenda, skubėkite greičiau pasiimti“, – reziumuodamas vaizdo įraše matomą veiksmą asmeninėje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje rašė Donatas. Vieni komentatoriai stojo į minėtos bendrovės darbuotojų pusę sakydami, kad nereikia kibti – dirbama laikantis atstumo. Tačiau kiti sakė radę atsakymą, kodėl žmones pasiekia tiek sugadintų prekių.
Kaltę pripažino
Vertindama užfiksuotą situaciją „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė pripažino – toks siuntų perdavimo būdas – nederamas ir neetiškas bei pažeidžia siuntų pristatymo taisykles.
„Atsiprašome dėl tokio darbuotojų elgesio. Klientus, kuriuos pasiekia apgadintos siuntos, kviečiame kreiptis dėl nuostolių atlyginimo. Į vaizdo įraše užfiksuotą situaciją sureaguota nedelsiant, kad neatsakingas darbas būtų sustabdytas. Už tokius nusižengimus darbuotojams rašomas tarnybinis pranešimas, o nusižengus pakartotinai, atleidžiama iš pareigų“, – sakė bendrovės atstovė.
Toks siuntų perdavimo būdas – nederamas ir neetiškas bei pažeidžia siuntų pristatymo taisykles.
Paklausta, kokiu principu karantino metu turi vykti siuntų pristatymas, pašnekovė akcentavo, kad tiek karantino metu, tiek įprastomis sąlygomis, pagrindiniai siuntų pristatymo principai kurjeriams esą nesikeičia – su visomis siuntomis reikalaujama elgtis atsakingai jas gabenant kiek įmanoma saugiau – nemėtant, atsargiai pakraunant į automobilį ir paštomatą bei važiuojant griežtai laikantis Kelių eismo taisyklių (KET) ir stengiantis išvengti bet kokios situacijos, kuri galėtų pakenkti kokybiškam siuntų pristatymui.
Kas atlygina nuostolius?
Tačiau nutikus priešingai nei numatyta aprašytame idealiame „scenarijuje“, atsakydama į klausimą, kas atlygina žalą, jei daiktai siuntoje klientus pasiekia apgadinti, M. Jankauskytė teigė, kad kiekviena siuntos pažeidimo situacija yra analizuojama individualiai.
Pasak jos, jeigu siunta buvo supakuota laikantis taisyklių ir siuntos turinys buvo apgadintas dėl „Omniva LT“ darbuotojų kaltės, klientams yra išmokamos kompensacijos. Tokiu atveju prašoma susisiekti su bendrovės klientų aptarnavimo centru nurodant situaciją ir visą reikiamą informaciją formoje: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.
M. Jankauskytės teigimu, vaizdo įraše užfiksuotas atvejis esą yra pirmasis dėl nederamo darbuotojų darbo gautas nusiskundimas per pastaruosius kelis mėnesius. „Per kovo mėnesį pristatėme daugiau nei 1 mln. siuntų. Dėl apgadintų siuntų gautų pretenzijų skaičius yra mažesnis nei 0,02 proc. visų pristatytų siuntų. Tad apgadintų siuntų kiekis yra nedidelis. Maždaug pusė dėl apgadintos siuntos gautų pretenzijų buvo išspręstos klientui kompensuojant patirtus nuostolius“, – tikino pašnekovė.
Gavo „nematomą“ siuntą
Primename, kad tai – ne vienintelio pobūdžio nusiskundimas, kuriame garsiai eskaluojamas „Omniva LT“ vardas. Praėjusių metų gruodį, į paštomatą pasiimti siuntos atėjusi moteris liko it musę kandusi – atidariusi paskirtą dėžutę terminale jos viduje siuntos nerado visai. „Žinutę apie gautą siuntą gavau gruodžio 8 dieną maždaug per pietus, bet buvau išvykusi į Šiaulius, todėl nuėjau jos pasiimti trečiadienio rytą. Suvedžiau kodą ir atsidarė durelės, pasižiūriu – tuščia, siuntos nėra“, – apie nutikusį atvejį tąkart pasakojo joniškietė Vaida.
Moteris atvira – paštomato dėžutėje neradus siuntos, kurią užsisakė iš Kinijos, ją ištiko šokas, tačiau joniškietė nepasimetė – suskubo skambinti „Omniva LT“ atstovams. „Pasakiau: atidariau dureles ir neradau siuntos, kaip taip gali būti? Jie užsirašė mano siuntos duomenis ir padavė, kad kažkas patikrintų, kur siunta. Jie sakė, kad savo siuntą aš pasiėmiau 8.10 val., nors nuėjau ir paštomato dėžutę atidariau 9.10 val. „Omnivos“ atstovai teigė, kad yra viskas užfiksuota, o vėliau manęs atsiprašė, nes esą sumaišė mano siuntos numerio skaičius su kitos klientės. Tačiau jų atsiprašymas man nieko nereiškia, man reikia siuntos, kurios negavau“, – atviravo ji.
Paklausta, ar viskas tik žodiniu atsiprašymu ir baigėsi, Vaida teigė, kad „Omniva LT“ atstovai pažadėjo ieškoti jai priklausančios siuntos, atsukti vaizdo stebėjimo kamerų įrašus ir per tris darbo dienas pateikti atsakymą. Jei rasti nepavyks, pasak moters, pažadėta kreiptis į siuntėją Kinijoje ir informuoti jį, kad siunta Lietuvos taip ir nepasiekė.
Įmonės nuotr.
„Gavau nematomą prekę. Suprantu, kad artėja šventės, karantinas, bet, kad taip dingtų siuntos... Mano nuostolis – nedidelis – apie septyni eurai, bet siuntos gaila. Įdomu, kur dingo siunta – ar kažkas ją paėmė. Negi kurjeris pasiėmė sau ir ten dirba vagys?" – svarstė joniškietė ir pridūrė, kad toks dingusios siuntos atvejis jai – pirmasis per visą laiką, kai naudojasi „Omniva LT“ paštomatų paslaugomis.
Dėl šio atvejo „Kauno dienos“ žurnalistai praėjusių metų prieššventiniu laikotarpiu taip pat kreipėsi į „Omniva LT“ atstovus, kad išsiaiškintų, kodėl į paštomatą siuntos atėjusi pasiimti Vaida dėžutės viduje rado tik tuščią ertmę. Kaip aiškino bendrovės Operacijų departamento direktorė Giedrė Vaitekūnaitė, aptarnavimo centras informaciją apie šį atvejį gavo dar gruodžio 9 dienos rytą.
„Pokalbio metu su kliente mūsų vadybininkė ją informavo, kad įvyko klaida, ir kurjeris siuntą įdėjo ne į tą skyrelį. Stengiamės kiekvieną susidariusią situaciją išspręsti kaip galima greičiau, tačiau dėl smarkiai išaugusio siuntų skaičiaus siuntos paieška neretai užtrunka iki penkių dienų. Šiuo atveju tai užtruko trumpiau. Mano žiniomis, šis atvejis jau išspręstas ir siunta yra pakeliui pas klientę", – gruodį sakė „Omniva LT“ atstovė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pirmasis skrydis į Turkiją pradeda vasaros sezoną: kas dešimtas lietuvis ilsėsis šioje šalyje
Turizmo sektorius sparčiai atsigauna ir keliautojai grįžta į įprastą kelionių rimtą. Prasidedančio vasaros sezono rezultatai rodo, kad daug metų iš eilės populiariausia kelionių kryptimi buvusi Turkija šiemet šovė į neregėta...
-
„LTG Cargo“ praėjusią savaitę atmetė 41 prašymą gabenti krovinius
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ praėjusią savaitę atmetė 41 paraišką gabenti krovinius tarp Lietuvos ir užsienio šalių. Apie pusė jų susijusios su krovinių judėjim...
-
Pirmojo jūros vėjo parko konkurso sąlygos atbaidė dalį dalyvių
Lietuvai ketvirtadienį ketinant paskelbti preliminarios 1,8 mlrd. eurų vertės 700 megavatų (MW) galios pirmojo vėjo parko Baltijos jūroje vystytojo konkursą, dalis juo anksčiau susidomėjusių įmonių nusprendė nebedalyvauti aukcione. ...
-
Vyriausybė spręs dėl „Epso-G“ dividendų1
Vyriausybė trečiadienį spręs dėl valstybės valdomos energetikos įmonės „Epso-G“ įpareigojimo kasmet iki 2027-ųjų dividendams skirti 0,5 proc. paskirstytino pelno. ...
-
„Lietuvos geležinkeliai“ Velykoms atstatys visus reisus2
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ Velykų šventėms atstatys visus reisus, dabar sustabdytus dėl geležinkelio elektrifikavimo darbų. Reisai bus atkurti balandžio 6-11 dienomis, skelbia bendrovė. ...
-
Seimas spręs, ar „Energy cells“ gali užsiimti sistemos saugumui svarbia veikla
Valstybinės energetikos grupės „Epso-G“ valdomai energijos kaupimo sistemos operatorei „Energy cells“ siūloma leisti užsiimti ir kita veikla, nesusijusia su izoliuoto energetikos sistemos darbo rezervu. Dabar įmonė to daryti negal...
-
Sausas ar šlapias maistas: patarimai, kaip išsirinkti tinkamą augintinių pašarą
Lentynose išvydus pašaro augintiniams asortimentą, gali kilti nemažai klausimų – sausas ėdalas, konservai, šlapias maistas maišeliuose? O gal viskas kartu? ...
-
Išgąsdino kambaryje netikėtai sprogęs butelis: ant manęs visur buvo pilna stiklų53
Sparčiai populiarėjantis kombučios gėrimas ne juokais išgąsdino kauniečių šeimą. Laikomas kambario temperatūroje, stiklinis butelis netikėtai sprogo ir šukės pažiro po visą kambarį. ...
-
Šiukšlintojai drausminami piniginėmis nuobaudomis11
Prie konteinerių sukrauti seni baldai, statybinės atliekos, buitinė technika, žaliosios atliekos ir kitos stambių gabaritų atliekos bjauroja miesto veidą, kelia pavojų sveikatai, apsunkina komunalininkų darbą. Pažeidėjai jau nėra nepagaunami, nes ...
-
Baudą gavusio degalinių tinklo „Jozita“ direktorius: degalus iš Neries pripumpavome84
Švieslentėje – jau seniai nematyti skaičiai: už 1 l benzino – 1,45 euro, o 1 l dyzelino – 1,35 euro. Pricer.lt duomenimis, degalinė „Jozita“ rinkoje sugeba pasiūlyti 15 ar net 20 centų pigesnių degalų, praneš...