Prekybos centre "Prisma" vaisius, daržoves ar riešutus pirkėjai turi svertis patys. Taip tikėtasi sutaupyti pirkėjų laiko ir sutrumpinti eiles. Tačiau viskas klostosi atvirkščiai.
Savaitgalį naujasis prekybos centras "Ozas" buvo pilnas žmonių. Nors įvažiuoti į automobilių stovėjimo aikštelę buvo gana sunku, nuotaiką gadino aplink dar tvyrančios statybų dulkės, nekantriausi smalsuoliai neatsispyrė pagundai patys įvertinti miesto naujoką.
Dėl žmonių antplūdžio eilių prekybos centre "Prisma" išvengti nepavyko. Padėtį dar labiau pablogino Lietuvoje neįprastas dalykas – daržovių ir vaisių skyriuje prekes reikia svertis patiems. Uždedi pirkinį ant svarstyklių, surenki prie prekės užrašytą kodą ir tik tuomet marš prie kasų.
Tačiau Europos prekybos centruose įprastos praktikos lietuviai iškart neperprato. Neatkreipę dėmesio į svarstykles ir pranešimus per prekybos centro garsiakalbius, jie kantriai laukė ilgose eilėse įprastai susidėję pirkinius. O priėję turėjo apsisukti ir grįžti atgal, arba prašyti už juos tai padaryti pardavėjų, nors šie nespėjo lakstyti iki svarstyklių ir atgal.
"Prismos" vadovai įsitikinę, kad tokie nepatogumai – tik laikini. "Visame "Prismos" tinkle klientai patys sveriasi produktus, nes tai paspartina klientų aptarnavimą prie kasų. Be to, tai patogu pirkėjui – šis iš karto mato, kiek kainuos produktas, ir gali reguliuoti jo svorį. Suprantame, kad Lietuvoje tai nauja, todėl atidarius prekybos centrą Vilniuje prie svarstyklių pagalbą pirkėjams sveriant produktus siūlo, pataria ir juos nukreipia "Prismos" personalas", – "Vilniaus dienai" tvirtino bendrovės "Prisma LT" generalinė direktorė Anu Huuska.
Generalinė direktorė sakė tikinti, kad naujovė netruks prigyti. "Kai "Prisma" prieš devynerius metus žengė į Estijos, o prieš trejetą – į Latvijos rinką, šiose šalyse praktika, kai produktus sveriasi patys klientai, taip pat buvo nauja, bet ji pasiteisino", – pridūrė ji.
Naujausi komentarai