Pereiti į pagrindinį turinį

Sostinės komunalininkai gyventojus ragina bendrauti

2012-05-24 23:59
Sostinės komunalininkai gyventojus ragina bendrauti
Sostinės komunalininkai gyventojus ragina bendrauti / Simono Švitros nuotr.

Vilniuje jau įpusėjo komunalinių paslaugų įmonės "City Service" rengiama akcija "Būkime pažįstami". Jai vykstant daugiabučių gyventojai raginami iš arčiau pažinti savo namų administratorius.

Kviečia pasivaišinti arbata

Vykdydami akciją "City Service" ir jos antrinių įmonių vadybininkai siekia artimiau susipažinti su savo klientais, įsigilinti į jiems rūpimus klausimus ir tiesiog pabendrauti. Kasdien skirtingose Vilniaus vietose daugiabučių gyventojams dalijama informacija apie jų būstu besirūpinančią įmonę ir kviečiama pasivaišinti puodeliu arbatos, sausainiais.

Įmonės administratorius į darbą ir po darbo namo skubantys vilniečiai galėjo sutikti įvairiausiuose mikrorajonuose – Pilaitėje, Karoliniškėse, Antakalnyje. Antrinės "City Service" įmonės "Karoliniškių būstas" direktorius Darius Zabarskas dienraščiui teigė, kad tokio pobūdžio akcija vyksta pirmą kartą.

"Sumanėme šią akciją, nes norime, kad administratoriai būtų arčiau žmonių. Žinoma, įmonė kasmet gyventojams surengia nemažai švenčių – Užgavėnės, kiti renginiai. Tačiau šitokio pobūdžio sumanymas įgyvendinamas pirmą kartą – kai žmonės bendrauja tiesiogiai, gali išsakyti savo pageidavimus, pasidalyti savo rūpesčiais", – dėstė D.Zabarskas.

Pildo prašymus vietoje

Daugmaž gegužės viduryje prasidėjusią akciją sumanytojai tęs iki birželio vidurio. Per tą laiką planuojama informuoti kuo daugiau žmonių. Dienraščio žurnalistų Karoliniškių mikrorajone kalbinti "Karoliniškių būsto" vadybininkai Vladislava ir Andrius pasakojo, kad per valandą sulaukiama 20–30 susidomėjusių gyventojų.

"Iki šiol bendravimas dažniausiai vykdavo tik su namų aktyvistais arba įgaliotiniais. Tačiau norėtųsi, kad kuo daugiau žmonių mus pažintų, žinotų, kur kreiptis įvykus avarijai. Specialiai dalijame knygeles, kuriose nurodyti visi reikalingi kontaktiniai duomenys. Juk ne kiekvienas žino, kur reikia skambinti pratrūkus vamzdžiui, ir dar mažiau žmonių žino, kad mūsų avarinės tarnybos skambučių centras veikia visą parą", – kalbėjo Vladislava.

Bene kas trečias žmogus, paragavęs "City Service" arbatos, čia pat prisėsdavo užpildyti prašymo dėl remonto daugiabutyje.

"Didžiausia problema – vamzdynai. Dėl jų žmonės dažniausiai ir kreipiasi. Daug jų yra senų, turi būti keičiami, bet kol neįvyksta didesnė nelaimė, žmonės ir nesikreipia. Džiaugiamės, kad šitas mūsų pasirodymas gatvėje tapo papildoma dingstimi kreiptis dėl remonto", – teigė "City Service" vadybininkas Andrius.

Iniciatyva sulaukė sėkmės

Iš viso "Karoliniškių būstas" šiuo metu aptarnauja 167 daugiabučius namus, daugiau kaip 9100 butų. Akcijos organizatoriai įsitikinę, kad jeigu bent kas dešimtas žmogus gaus lankstinuką ir jį perskaitys, gerokai padidės namo tvarkymo kokybė.

"Iki šiol žmonėms namo administratorius buvo kažkas tolima, na, kaip daiktas. Net žinodamas mano mobiliojo telefono numerį žmogus kartais bijo skambinti, nes nėra manęs gyvai matęs. O pabendravus viskas pasikeičia. Tad tikimės, kad po šios akcijos paslaugų kokybė ir abipusis bendravimas pagerės", – vylėsi Vladislava.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų