Vos pernai įvedę automobilių registracijos mokestį šalies valdininkai susizgribo – jis rinktas galimai neteisėtai, todėl turės būti atšauktas. Tačiau biudžeto skyles ketinama kamšyti dar didesniais mokesčiais vairuotojams.
„Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas sako, kad automobilių registracijos mokestį pirmas dvi liepos savaites sumokėjo 16 tūkst. asmenų.
Lietuvos ekonomikai patiriant koronaviruso epidemijos pasekmes, šalyje neatsisakoma planų nuo liepos įvesti automobilių registracijos mokestį. Dalis ekonomistų situacijos nedramatizuoja ir pažymi, kad valdžia rems žmones kitais būdais, rašo portalas delfi.lt.
Seime skinasi kelią idėja automobilių registracijos mokestį įvesti ne nuo kitų metų balandžio, kaip numatyta Seimo po svarstymo pritartame projekte, o nuo liepos.
Seimo Audito komiteto pirmininkė, buvusi finansų ministrė Ingrida Šimonytė teigia, kad transporto priemonių registracijos mokestis yra nesusijęs su tarša ir neturi aiškios logikos.
Seimo konservatorių frakcijos narys Mykolas Majauskas kritikuoja valdančiųjų siūlomą automobilio registracijos mokestį ir sako, kad opozicija sieks, jog toks mokestis nebūtų priimtas.
Svarstomas automobilių registracijos mokestis neturi nieko bendro su automobilių tarša ir seno Lietuvos automobilių parko nepakeis, sako automobilių rinkos ekspertas Vitoldas Milius.
Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) pirmininkas Ramūnas Karbauskis sako, kad naujai siūlomas automobilių registracijos mokestis tenkins visus, kitu atveju Lietuvai gresia baudos iš Europos Komisijos (EK).
Automobilių registracijos mokestis labiausiai smogs neturtingųjų sluoksniui, o situacijos senų automobilių rinkoje nepakeis, sako Lietuvos verslo konfederacijoje dirbantis finansų analitikas Marius Dubnikovas