Latvijai skaičiuojant, kad europinės vėžės geležinkeliui „Rail Baltica“ visose trijose Baltijos šalyse reikės 23–25 keleivinių traukinių, Lietuva teigia, kad jų užtektų ir vienuolikos.
Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ su partneriais baigė 12 mln. eurų kainavusį „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) duomenų perdavimo tinklo modernizavimą.
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ pirmadienį neleido Lietuvos teritorija vykti Rusijos agresijos Ukrainoje simboliu – raide „Z“ – pažymėtam traukinio vagonui.
2023 metais krovinių vežimo Lietuvos geležinkelių tinklu apimtis krito 15,6 proc. iki 27,2 mln. tonų, o krovinių vežimo apimtis – 13,8 proc. iki 6,4 mlrd. neto tonų kilometrais, penktadienį paskelbė Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT), remdamasi iš Lietuvos geležinkelių transporto paslaugų rinkos dalyvių surinktais duomenimis.
Europinė „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė jau raizgosi aplink Kauną. Čia bus pagrindinis centras. Planuojama visiškai pakeisti dabartinę stotį ir nutiesti jungtį iki Kauno oro uosto.
Seimo Ekonomikos komiteto susitikime su „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) ir Kauno vadovais konservatorių pakviestas architektas netikėtai pristatė idėją Tunelio gatvėje statyti automobilių aikštelę.
Susisiekimo ministerija ruošiasi išpirkti žemę, reikalingą europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ tiesimui nuo sienos su Lenkija iki Jiesios šalia Kauno ir ieško turto vertintojų.