Klientai turės savo dieną


2011-03-18
Kristina Paukštytė
Klientai turės savo dieną

Praėjusiais metais kilusi idėja į įvairių minimų švenčių sąrašus įtraukti ir Klientų dieną pildosi. Jau šį šeštadienį visi verslininkai raginami įvairiais būdais pasveikinti tuos, be kurių jų verslas žlugtų – klientus.

Pasak šios idėjos autoriaus klaipėdiečio Filipo Borcovo, nors pasaulis kasdien mini pačias įvairiausias progas, dienos, kuria būtų pagerbti klientai, vis dar nėra. Tad praėjusiais metais jis ėmėsi iniciatyvos bei atkakliai siekė, jog kovo 19-oji būtų paskelbta klientų diena.

Nors, anot F.Borcovo, šiemet ši diena dėl įvairių biurokratinių trukdžių dar nebus įtraukta į Lietuvoje minimų dienų sąrašą, kai kuriuose kalendoriuose kovo 19-oji jau minima kaip klientų diena. Jis įsitikinęs, jog kitąmet šią dieną minės visa šalis.

"Yra ir moterų, ir vyrų, ir bosų bei daugybė kitų dienų, tačiau tradicijų pasveikinti klientus dar neturime. Keista, juk gyvename vartotojiškoje kultūroje, tad verslas be turimų klientų neišgyventų. Todėl skirti vieną dieną per metus pasveikinti juos tiesiog būtina", – įsitikinęs idėjos autorius.

Tačiau iniciatorius neslėpė sieksiąs, kad jau netolimoje ateityje Klientų diena būtų švenčiama ir visame pasaulyje. Jis patikino, jog šią savo idėją jis jau antrus metus skleidžia ne tik Lietuvoje, bet ir Rusijoje, taip siekdamas, kad šią šventę imtų švęsti kuo daugiau įmonių.

"Pernai buvo tik užuomazgos – visur skleidėme savo idėją. Šiemet Klientų diena bus jau prasmingesnė, nes daugėja verslininkų, kurie vienokiais ar kitokiais būdais pasiryžę tądien pasveikinti savo klientus", – džiūgavo pašnekovas.

Jis tikina, jog jau šį šeštadienį palaikydami šią idėją prisidės ir kai kurie šalies prekybos centrai, kurie, atsidėkodami pirkėjams už lojalumą, Klientų dienos proga jiems siūlys įvairių nuolaidų ar dovanėlių.