Kol Klaipėdos apskrities rajonų autobusų stotys gražinamos, šilutiškiai vis dar laukia savo eilės. Dėl, jų žodžiais, gremėzdiško statinio sujudę gyventojai, tikėdamiesi pokyčių, paramos šio Šilutės objekto gražinimo idėjai ieško ir uostamiestyje.
"Dar niekur neteko matyti tokios baisios autobusų stoties – apgriuvęs pastatas, duobėta įvaža, žmonės ir dantis čia gali išsimušti. Negi miesto valdžia negali skirti bent šiek tiek pinigų stoties tvarkymui? Gyventojams tai yra svarbu, juk mokiniams ir vyresniems šilutiškiams tenka nuolat važinėti", – "Klaipėdai" dėstė šilutiškė Regina.
Miesto vaizdą darkanti autobusų stotis ir jos aikštėje žiojėjančios didelės duobės – jau daug metų netvarkomos. Tai pripažino ir Šilutės rajono meras Vytautas Laurinaitis. Jo žodžiais, stoties būklė nėra gera ir miesto ji, švelniai tariant, nepuošia.
Pašnekovo teigimu, pastatas jau atgyveno, tai – buvusios santvarkos palikimas.
Tuo metu dauguma rajonų autobusų stočių per pastaruosius kelerius metus pasikeitė neatpažįstamai. Gerų pokyčių sulaukė Kretinga, Palanga ar Tauragė. Praėjusiais metais Palangoje duris atvėrė moderni autobusų stotis, o salė yra pritaikyta neįgaliesiems, čia veikia vaizdo stebėjimo kameros.
Rekonstruota ir Tauragės stotis, aplink ją sutvarkyta aplinka. Taip pat gražinosi Kretinga. Prieš kelerius metus čia pirmą kartą Lietuvoje į vieną buvo sujungtos autobusų ir geležinkelio stotys. 2013 m. gruodžio mėnesį miestelyje suremontuota ir atnaujinta stoties aikštė, keleivių įlaipinimo ir išlaipinimo peronai.
Panašių užmojų sakė turįs ir Šilutės miesto meras. Jo žodžiais, per artimiausius vienerius metus ketinama pritraukti investuotojų ir nugriauti senąjį stoties pastatą. Tuomet ją būtų galima sujungti su geležinkelio stotimi.
"Esame kryžkelėje, juk tai yra senų laikų neekonomiškas statinys. Šiandien reikėtų kitokios, modernesnės stoties. Norime iškelti autobusų stotį kartu su autobusų parku, nes miesto ji tikrai nepuošia. Tikimės šiuos planus įgyvendinti per vienerius metus", – dėstė V.Laurinaitis.
Pašnekovas svarstė, kad stotį būtų galima sujungti su geležinkelio stotimi, tam esą pritartų ir akcinės bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" atstovai.
"Bet prieš tai dar reikia atlikti nemenkus darbus, įrengti įvažas. Pardavę dabartinės stoties sklypą, galėtume drąsiai paruošti modernią ir patrauklią keleiviams stotį. Taigi, imsimės žygių", – ryžtingai kalbėjo V.Laurinaitis.
Ir patys šilutiškiai tikisi, kad ryžtas neišblės ir jau greitai jie galės pasidžiaugti pradėtais darbais.
Naujausi komentarai