Atidarytas konteinerių paskirstymo centras

Milijoninės investicijos iš esmės pakeitė buvusio Žvejybos uosto teritoriją. Jame vakar atidarytas konteinerių paskirstymo centras (HUB’as), kuris pristato Klaipėdos uostą kaip vieną iš Baltijos jūros krovos lyderių.

Į šį projektą 29 konteinerių terminalus įvairiose šalyse valdanti bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ savininkė kompanija „Terminal Investment Limited“ (TIL) investavo per 70 mln. eurų. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos investicijos siekė 58 mln. eurų.

Rezultatas toks, kad į prieš 15 metų labiausiai apleistą krovos krantinę, kuri kai kur buvo net medinė, šiandien plaukia didžiausi uosto laivai. Vakar iš „Klaipėdos Smeltės“ išplaukęs 324,8 metro ilgio konteinervežis „MSC Charleston“ yra ilgiausias Klaipėdos uosto istorijoje.

TIL generalinis direktorius Vikramas Sharma pažadėjo, kad tokio įspūdingo dydžio laivai taps „Klaipėdos Smeltės“ kasdienybe. Nuo 140 tūkst. TEU (sąlyginių konteinerių vienetų) pernai, planuojamų 200 tūkst. TEU šiemet, jis pažadėjo per 10 metų išvesti „Klaipėdos Smeltę“ į 1 mln. TEU krovą.

Kol kas Baltijos jūroje konteinerių krovos milijonierių yra tik du – Sankt Peterburgo ir Gdansko uostai.

Ceremonijos metu bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ vadovas Rimantas Juška dėl konteinerinio centro svarbos ir didelių ateities perspektyvų juokaudamas pasiūlė idėją pakeisti Klaipėdos uosto ženklą, jį papildant penktąja žvaigžde, skirta naujajam HUB’ui.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių