Įvertino pastabas dėl Joniškės gatvės

Joniškės gatvės rekonstrukcijos antrojo etapo projekto pristatymo metu išsakytos gyventojų pastabos neliko nepastebėtos. Miestiečių įžvalgas įvertino specialistai ir priėmė sprendimus.

Įrengs naujas įvažas

Joniškės gatvės rekonstrukcijos antrojo etapo projektas svarstyti viešai pateiktas praėjusią savaitę. Daugiausia diskusijų kilo dėl į šią arteriją atsiremiančių įvažų, vedančių į privačių gyvenamųjų namų kiemus.

Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas aiškino, kad pagal teritorijų planavimo dokumentus į tokios aukštos kategorijos gatvę negali driektis tokie keliukai.

Iš kiemų visų šioje arterijoje įsikūrusių namų gyventojai turėtų išvažiuoti į Šienpjovių gatvę. Dabar į pastarąją veda tik kelios įvažos. Visos kitos į – Joniškės gatvę.

„Į Joniškės gatvę besidriekiantys tokie keliukai yra kaip ir nelegalūs. Visi jie turėtų iš kiemų vesti į Šienpjovių gatvę. Tačiau situaciją sunkina reljefas. Šienpjovių gatvė yra aukščiau nei Joniškės“, – komentavo vedėjas.

Svarstyta, kaip padaryti, kad eismas būtų saugus, o gyventojams kiltų kuo mažiau nepatogumų.

„Statybų reglamentas mums leidžia kas 80 metrų įrengti įvažas. Pastarosios sujungtų po tris kelius, vedančius į kiemus. Tada į Joniškės gatvę neišeitų kelias iš kiekvieno sklypo. Būtų išlaikytas eismo saugumas“, – pasakojo vedėjas.

Suplanavo žiedinę sankryžą

Gyventojai išsakė prašymą, kad būtų išasfaltuota ne tik Joniškės gatvė, bet ir visi keliukai. Tačiau tokiam sprendiniui nebuvo pritarta.

„Kieta danga bus tik įvažoje, kuri sujungs keliukus, vedančius į sklypus. Pastaruosiuose parengsime pagrindus, išpilsime skaldą. Nebus taip, kad įvaža ves į pievą. Gyventojai patys galės keliukus išsikloti trinkelėmis ar išsiasfaltuoti“, – pažymėjo V.Švedas.

Klausimų kilo ir dėl autobusų stotelės. Gyventojai domėjosi, kodėl numatyta pakeisti jos vietą.

V.Švedas atkreipė dėmesį, kad pirmojo Joniškės gatvės rekonstrukcijos etapo metu stotelė buvo įrengta po aukštos įtampos elektros linija, o taip būti negali.

„Dabar mes tai iš karto numatėme, tad pakeitėme stotelės vietą“, – aiškino vedėjas.

Joniškės gatvėje ties jos sankirta su Jaunystės gatve ir dar dviem keliais numatyta įkurdinti žiedinę sankryžą. Pabrėžiama, kad taip apsispręsta siekiant užtikrinti didesnį eismo saugumą.

„Šioje vietoje susikerta penki keliai. Dabar ši sankryža labai nesaugi. Vadinamasis žiedas čia tikrai reikalingas“, – akcentavo vedėjas.

Visų tvorų negriaus

Gyventojams taip pat užkliuvo Liepų ir Joniškės gatvių sankryža. Žadama, kad ši taps šviesoforine. Domėtasi, kodėl atsisakyta vadinamojo turbožiedo idėjos.

V.Švedas priminė, kad buvo atliktas Liepų gatvėje nuo Palangos plento iki medienos fabriko sankryžų auditas. Vertinta ir esama situacija, ir ateityje šioje arterijoje numatyti įgyvendinti projektai. Pateikta, kaip geriausia įrengti sankryžas, kad nesusidarytų spūstys.

Specialistų manymu, Liepų ir Joniškės gatvių sankryžą geriausia reguliuoti šviesoforais.

„Būtent į audito išvadas ir atsižvelgėme“, – teigė vedėjas.

Projektuojant Joniškės gatvės dalies atnaujinimą, susidurta su problema, kuri privačių namų kvartaluose jau tampa tradicinė. Gyventojai išsiplėtė savo sklypus valstybinės žemės sąskaita ir čia pastato tvoras, pasodina gyvatvores.

„Vietose, kur galima, pasiaurinsime šaligatvį ir nereikalausime žmonių išmontuoti tvorų ar pašalinti gyvatvorių. Tačiau yra ir tokių vietų, kur tai padaryti bus būtina“, – komentavo vedėjas.

Kada startuos – neaišku

Antrojo etapo metu bus atnaujinama Joniškės gatvės dalis nuo beveik Klemiškės iki Liepų gatvės. Žadama pakloti naują važiuojamosios dalies ir šaligatvių dangą, įrengti apšvietimą, tinklus.

Rekonstruoti numatyta Joniškės ir Liepų gatvių sankryžą. Taip pat Šienpjovių gatvės ruožą, kuris nebuvo rekonstruotas pirmo etapo metu, bevardes gatveles.

Joniškės gatvės atnaujinimo antrojo etapo projektas turėtų būti baigtas šiemet. Kada startuos darbai, dar nėra aišku. Tai paaiškės, kai bus parengtas miesto biudžetas.

„Manau, kad kitais metais galėtume pradėti organizuoti viešuosius pirkimus. Mieste yra labiau prioritetinių arterijų, kurioms reikia remonto. Tarp tokių – Tilžės, Pajūrio, Pamario gatvės, Statybininkų prospekto tęsinys“, – vardijo V.Švedas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

vairuotojas

vairuotojas portretas
Kai padarysit kelia viska supjaustykit, kad nebutu liudna vaziuot kaip prie baldu....

Anonimas

Anonimas portretas
nuo kada šviesaforinė sankryža pralaidesnė negu turbo žiedas? Pagrinde šioje vietoje eismas vyksta Liepų gatve. O turbo žiedas pralaidumą šiek tiek sumažins, nes reikės mažinti greitį, o raudono šviesaforo signalas tiesiog sustabdys eismą. Taip pat bus ir su Sendvario žiedo panaikinimo, atsiras spūstis ir vėl po metų teks perdarinėti ir vėl bus vėjais pinigai leidžiami.

gatviu gadintojams

gatviu gadintojams portretas
Jus pirma pasiziurekit ka pridaret su savo remontais joniskes gatvej ties baldais. Padaret kelia paskui visa nsupjaustet isilgai. Kas atsakys uz darbu brokus. Neimanoma vaziuot gatve...Buviu lauke lygiau... Kodel Klaipedoj visur kur daro kelius po savaites supjausto...PVZ Senukai banginis ir t.t.
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių