Kelias į Nidą pavirto sunkiai įveikiama purvo trasa (atnaujinta16:29 val.)

Palijus rekonstruojamas kelio ruožas Preila-Nida tapo neišvažiuojamas. Automobiliai skęsta purvynuose, klimpsta ar net slysta nuo kelio. Vairuotojai piktinasi, šis ruožas virto šlapio purvo Dakaro trasa.

Kelio ruože – „bardakas“

Gyventojai piktinasi, kad kelio ruožą Preila-Nida rekonstruojanti bendrovė įmonės „Lemminkainen Lietuva“ netinkamai organizuoja darbus.

„Šiuo keliu važiuojame kasdien rytais ir vakarais. Jaučiamės tarsi važiuotume šlapio purvo Dakaro trasa. Mūsų nuomone kelias tiesiamas aplaidžiai. Gyvename ES, o Lietuvą kuriame tarsi Afrikoje. Už 24 mln. tiesiamas purvo kelias“, – piktinosi vairuotojai.

Darbų organizavimu kelio ruože Preila-Nida piktinosi ir vairuotojas Edgaras, kuris dirba Gdanske ir dažnai į Klaipėdą grįžta per Rusiją.

„Tai yra „bardakas“. Kito žodžio nerandu apibūdinti, kad vyksta šiame kelio ruože. Vaizdai čia pritrenkia“, – pabrėžė Edgaras.

Bijo apgadinti mašiną

Anot klaipėdiečio, jau spalio viduryje kelio ruože Preila-Nida dėl prasidėjusios rekonstrukcijos buvo prasta. Dėl darbų buvo uždaryti keliai, susidarė didelės automobilių eilės.

„Jau tada buvo daug purvo. Keliu šį ruožą buvo sunku pavadinti. Tad pirmadienio rytą su baime galvojau, kaip jį reikės pravažiuoti, kai tiek daug lijo. Mano automobilis naujas, padengtas antikorozine danga. Nenorėjau, kad dėl tokio kelio kažką sugadinčiau dugne“, – pasakojo Edgaras.

Edgaras teigė, kad kelio ruožą Preila-Nida pasiekė pirmadienį apie 16 val.

„Kaip ir kiti vairuotojai patekau į pragarą. Tai pasityčiojimas iš visų žmonių, kurie norėjo pravažiuoti šį ruožą. Jis visiškai nėra pritaikytas lengviesiems automobiliams remonto metu. Kai kuriose vietose gali pravažiuoti nebent tankai“, – piktinosi vairuotojas.

Klimpsta ir sunkioji technika

Pasak Edgaro, į purvą klimpo ne tik lengvieji automobiliai, bet darbus atliekančios įmonės sunkioji technika. Klaipėdietis pasakojo, kad paties automobilis čiuožė dugnu per purvą.

„Kiti eismo dalyviai, tarp kurių buvo ir lietuviai, ir vokiečiai, ir latviai, negalėjo atsistebėti tokia netvarka“, – pasakojo klaipėdietis.

Edgaro teigimu, nesureguliuotas ir šviesoforas, kur galima važiuoti tik viena juosta. Anot jo, tai ilgai šviesdavo raudona šviesa, nors niekas iš priešingos pusės nevažiavo, tai įsižiebdavo žalia, bet pasirodydavo iš priekio važiuojantis automobilis, tai vėl raudona.

„Kai pagaliau pajudėjome, matėme, kad iš priešingos pusės važiuojantys automobiliai buvo priversti važiuoti į remontuojamą dalį, buvo automobilių, kurie nuslydo nuo kelio. Teko sugaišti valandą dėl tokios darbų organizacijos“, – tvirtino vairuotojas.

Kas atlygins nuostolius?

Anot Edgaro, juokingiausia, kad remontuojamame ruože stovi ženklas, nurodantis, kad leistinas greitis 50 kilometrų per valandą, kai realiai gali važiuoti 10-20. Priešingu atveju suniokosi mašiną.

Klaipėdietis svarstė, kad gal reikėtų iš vis uždaryti šį kelio ruožą, jei nėra užtikrinamos normalios pravažiavimo sąlygos, arba ieškoti kitos kompanijos, kuri tą sugebėtų padaryti.

„Po tokio pasivažinėjimo turėsiu kreiptis į autoservisą, kad patikrintų, ar neatsirado kokių defektų. Įdomu, kas atlygins nuostolius, jei reikės atnaujinti antikorozinę dangą, kur man kreiptis. Po pusantros savaitės vėl planuoju važiuoti per Nidą. Ar bus tada kelias tinkamas važiuoti lengviesiems automobiliams?“, – klausė klaipėdietis.

Kelio uždaryti negalima

Neringos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Gražina Žemaitienė tvirtino, jog situacija kelio ruože Preila-Nida yra žinoma.

„Kalbėjome apie tai su rangovu. Vyksta kelio remontas, kurio laukėme šešerius metus. Problemų kilo, nes pastaruoju metu daug lijo. Kol lietaus nebuvo, kelias buvo pravažiuojamas“, – teigė pavaduotoja.

G.Žemaitienė pabrėžė, kad remontuojamo kelio uždaryti negalima.

„Kaip mes kitaip pateksime? Dėl to rangovai ir dirba, neuždarydami kelio. Reikia tai pragyventi. Jei oro sąlygos normalios, tai važiuoji kaip keliuku. Tik greitis yra mažas“, – pabrėžė pavaduotoja.

Žada geresnes sąlygas

Įmonės „Lemminkainen Lietuva“ Vakarų regiono direktorius Algirdas Alūzas antradienį tvirtino, kad 1,5 kilometro atkarpa, kuri po lietaus buvo sunkiau pravažiuojama, šiuo metu sutvarkyta – užpilta skalda.

Eismas organizuojamas vienoje važiuojamosios dalies pusėje, reguliuojamas šviesoforais. Kiti darbai vyks pagal planą ir projektą.

„Problemų kilti nebeturėtų“, – žadėjo vadovas.

A.Alūzas pabrėžė, kad remontuojamas kelias yra senas. Dabar asfaltas nuimtas. Bandoma užtikrinti pravažiavimą, bet ne visada pavyksta.

„Vietoje turime greiderį. Pilame skaldą, kad automobiliams pravažiavimas būtų kuo geresnis. Gal sunkiau autobusams. Reikia važiuoti lėčiau“, – teigė vadovas.

Nuo antradienio, anot A.Alūzo, bus griežčiau kontroliuojamas eismas. Susidarius automobilių spūsčiai bus operatyviai reaguojama.

„Bus paskirti žmonės, kurie stebės situaciją. Žiūrės, ar nereikia papilti skaldos, stengsis, kad autobusai pravažiuotų greičiau. Viskas bus sutvarkyta“, – pabrėžė vadovas.

Dirbti yra sudėtinga

A.Alūzas taip pat atkreipė dėmesį, kad dabar yra daugiau mašinų, kurios veža medžiagas tokias kaip skalda, smėlis. Per dieną jų atvežama apie tūkstantį tonų. Anksčiau medžiagų truputį trūko.

„Galėsime iš karto pilti medžiagas, kai tik prireiks“, – tvirtino vadovas.

A.Alūzas pasakojo, kad dirbti kelio ruože Preila-Nida yra sudėtinga. Technika negali nuvažiuoti nė centimetro nuo kelio.

„Būtų lengviau dirbti, jei eismas būtų uždarytas. Tačiau tai nenumatyta projekte. Artimiausiomis savaitėmis turėtų būti įrengti pagrindai 4,5 kilometrų kelio ruože. Tuomet tokių problemų nebeturėtų kilti. Jei leis orai, pradėsime ir asfaltavimo darbus“, – tvirtino vadovas.

Iš viso bus rekonstruota 9,6 kilometrų kelio ruožas. Jame bus įrengta nauja asfaltbetonio dangos konstrukcija, pėsčiųjų takai, atnaujintos nuovažos, autobusų sustojimo aikštelės, pastatyti keleivių paviljonai. Darbai atsieis 24 mln. litų.

 


Šiame straipsnyje: keliaspurvynasPreila-NidaNida

NAUJAUSI KOMENTARAI

slaptas

slaptas portretas
pac dirbau tame kelyje zmones puola per raudonus net mato kad masinos ikritusios kad nepravaziuos kantrybes neturi uzsidega zalias ir vaziuoja o patis pato norim zmogui padet jai ikrito visvien ant galvos lipa esat gryni lietuvei reiketu apsilankyt uzsienyje kulturos mandagumo ismogt ir tada darbai greiciau eitusi.puciat burbulus is nieko visi skubam bet jai jusu mastymas kaip pirmoku tai kas jum teises dave .lietuviai moka tik bumbet

k

k portretas
pac dirbau tame kelyje zmones puola per raudonus net mato kad masinos ikritusios kad nepravaziuos kantrybes neturi uzsidega zalias ir vaziuoja o patis pato norim zmogui padet jai ikrito visvien ant galvos lipa esat gryni lietuvei reiketu apsilankyt uzsienyje kulturos mandagumo ismogt ir tada darbai greiciau eitusi.puciat burbulus is nieko visi skubam bet jai jusu mastymas kaip pirmoku tai kas jum teises dave .lietuviai moka tik bumbet

Anonimas

Anonimas portretas
LIUKS DIRBA VYRAI, O TA PURVA ISKESIM, JEI ASFALTA BUVUSI ISKENTEM
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių