Įmonė „Kauno tiltai“, 2014 m. perbraižiusi eismo juostas šioje sankryžoje, žadėjo, kad likę kelio dangos nelygumai išnyks patys. Pašalinus horizontaliojo ženklinimo juostas, asfalte liko kelių milimetrų gylio nelygumai.
„Jie žadėjo, kad saulė išlygins, bet taip neįvyko. Kiek galima laukti, nusprendžiau judinti šį reikalą. Parašiau raštą, kad įmonė įvykdytų savo įsipareigojimus. Aš šį kelią vadinau arimu“, – tikino automagistralę administruojančios įmonės „Automagistralė“ direktoriaus pavaduotojas kelių priežiūrai Mindaugas Rinkevičius.
Kelininkai asfalto dangą paklojo per porą naktų.
„Pabandyk dieną kloti asfaltą, oho, kas čia būtų. Dirbo naktimis, nes nebuvo judėjimo. Darbai baigti, beliko horizontalusis ženklinimas. Smarkiai lijo, negalėjo to atlikti. Tačiau manau, kad artimiausiu metu viskas bus užbaigta“, – pasakojo M.Rinkevičius.
Kelininkams teko dirbti savo sąskaita, papildomai už šiuos darbus nebuvo mokėta. 40,5 mln. eurų kainavusi Jakų žiedinės sankryžos rekonstrukcija siutino klaipėdiečius dėl nuolat šioje vietoje nusidriekiančių automobilių eilių.
Tiesa, nusprendus sugrįžti prie anksčiau galiojusio eismo juostų ženklinimo, spūsčių problema sumažėjo. Automobiliams buvo leista važiuoti trečiąja žiedo juosta, o riedantiesiems nuo Palangos pusės atsirado papildoma eismo juosta.
Naujausi komentarai