Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdoje nekursuos maršrutiniai taksi

2017-09-04 12:38

Kelis mėnesius Klaipėdos gatvėse nebus galima išvysti iki šiol kursavusių įprastų 6, 8 ir 9 maršruto mikroautobusų. Iki artėjančių metų gyventojams teks persėsti į autobusus ar kelionėms ieškoti alternatyvų.

Vytauto Liaudanskio nuotr.

Teks laukti naujų

Maršrutinių taksi keleiviams svarbūs pasikeitimai pradeda galioti nuo šiandien.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas pastebėjo, kad uostamiestis, skirtingai nei kai kurie kiti miestai, nuosekliai vykdė viešojo transporto sistemos pertvarką, kurios tikslas ir yra maršrutinius taksi integruoti į bendrą viešojo transporto sistemą.

S.Budino teigimu, dabartinių 6, 8 ir 9 maršrutų mikroautobusų sutartys galiojo iki rugsėjo 4 d., tad nuo antradienio šių maršrutų mikroautobusų mieste nebeliks tol, kol bus sudarytos naujos sutartys su konkursą laimėjusiais vežėjais.

Laikinai pratęsti nebegalėjo

Savivaldybės administracijos direktorius patikino, kad buvo svarstoma ir apie pereinamąjį laikotarpį, kurio metu dar nespėjus pradėti veikti naujiems vežėjams, kurie laimėjo konkursą, paslaugas galėtų teikti tie, kurie tai darė iki šiol.

"Tačiau pasikeitus įstatymams ir galų gale birželį Aukščiausiam administraciniam teismui priėmus sprendimus, kurie pripažino, kad sutartys su šiais paslaugos teikėjais buvo sudarytos pažeidžiant konkurenciją, buvo nurodyta tas sutartis nutraukti", – paaiškino S.Budinas.

Akcentuojama ir tai, kad pasikeitus Konkurencijos įstatymui, miestui pratęsus sutartis su dabartiniais paslaugų vežėjais grėstų 60 tūkst. eurų bauda.

Informavo iš anksto

Viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis paaiškino, kad su senaisiais vežėjais sutartys buvo pratęsiamos todėl, jog maršrutinių taksi integraciją į bendrą transporto sistemą buvo nuspręsta vykdyti etapais.

Pirmojo etapo metu buvo integruoti visi privežamieji maršrutai ir mažai apkrauti maršrutai, o minėtų trijų maršrutų vežėjams sutartys buvo pratęstos, nes jų integracija buvo numatyta vėliau.

Apie tai, kad sutartys bus nutrauktos, vežėjai buvo informuoti iš anksto.

S.Budinas su jais jau buvo susitikęs ir ir padėkojo už sklandų darbą.

Permainoms pasirengė

G.Neniškis tvirtino, kad permainoms mieste yra pasiruošta.

"Bet kokiu atveju maršrutinių taksi integracija buvo planuojama taip, kad juos buvo numatyta integruoti į "tarpus" dabartinių "ekspresinių" miesto autobusų – 8E, 6E ir 5E", – pastebėjo G.Neniškis.

Įvertinus tai, kad maršrutinių taksi nelieka jau nuo šiandien, "ekspresinių" maršrutų autobusai važiuos dažniau, tad viliamasi, kad visi keleiviai pasieks savo kelionių tikslą.

Skaičiuojama, kad nuo šiol iš maršrutinių autobusų į miesto autobusus teks persėsti maždaug 500 – 800 keleivių.

Atkreipiamas dėmesys į tai, jog tarp buvusių maršrutinių taksi ir autobusų trasų yra šiek tiek skirtumų, todėl gyventojai raginami geriau su jomis susipažinti.

Tai galima padaryti užsukus į "Klaipėdos keleivinio transporto" tinklalapį.

Naujieji bus patogesni

Pastebima, kad konkurse dėl galimybės teikti keleivių vežimo paslaugas maršrutiniais taksi sulaukta nemažai dalyvių, tarp kurių – ir vežėjai iš Latvijos.

Teigiama, kad kitais metais miesto gatvėse vėl pasirodysiantys maršrutiniai taksi paslaugas teiks kiek kitaip, nei buvo iki šiol – autobusai bus nauji, žemagrindžiai ir patogesni, važiuos pagal tikslų grafiką bei stos tose vietose, kur nedraudžia kelių eismo taisyklės.

Nepaisant to, jog naujieji maršrutiniai taksi bus modernesni, žadama, kad kelionės jais kaina neturėtų keistis iš esmės.

"Kaip žmonės važinėjo maršrutiniais taksi, taip ir galės važinėti, atsiskaityti taip pat ir grynaisiais pinigais", – patikino G.Neniškis.

Tiesa, atsiras ir naujos rūšies bilietas, kuris galios ir didžiuosiuose autobusuose, ir vadinamuosiuose mikriukuose.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų