Pereiti į pagrindinį turinį

Mažieji autobusai į gatves išriedės jau pirmadienį

2017-10-06 07:26

Kitos savaitės pradžioje uostamiestyje ims kursuoti šeši dar dažais atsiduodantys autobusiukai. Jais keleiviai bus vežami 2A, 13, 14A, 21 ir 21A maršrutais. Paslaugą teiks konkursą laimėjusi Kauno bendrovė "Kautra", įdarbinusi 12 vairuotojų iš Klaipėdos.

Tiesiai iš gamyklos

Klaipėdiečiai bus vežami naujais "Mercedes Sprinter" ir VW Crafter" markių nedideliais autobusais su erdviais ir šviesiais salonais. Juose įrengtos patogios sėdynės, kondicionierius, elektroninės švieslentės, vaizdo stebėjimo kameros.

2A, 13, 14A, 21 ir 21A maršrutai į bendrą viešojo transporto sistemą buvo integruoti prieš penkerius metus. Baigiantis sutarčiai su juose dirbančiais vežėjais, buvo skelbiamas naujas konkursas, kuriame dalyvavo keturi pretendentai. Laimėjo Kauno bendrovė "Kautra".

Šie vežėjai klaipėdiečiams pasiūlė naujas, nedideles, bet patogias transporto priemones. Jose sėdynės išdėliotos taip, kad keleiviai įlipdami ir išlipdami galėtų lengvai praslinkti ar pasidėti šalia lagaminą.

Iš viso nuo pirmadienio į miesto gatves išriedės šeši nauji autobusiukai. Dar du bus atidėti atsargai.

"Miestas tapo atviras – dalyvavome visuose skelbtuose konkursuose ir pavyko laimėti dalį jų. Autobusai dar kvepia dažais, yra ryškūs, patraukiantys akį, o be to, prikimšti įvairios modernios technikos. Manau, sugundys ne vieną klaipėdietį sėsti ir išbandyti", – šyptelėjo bendrovės "Kautra" generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

Kitoks aptarnavimas

"Tai svarbi ir reikalinga miestiečiams paslauga. Šiuo atveju kalbame apie naujus paslaugos tiekėjus maršrutuose, kurie jau yra integruoti į viešojo transporto sistemą. "Pagyvenusių" ir savo karjerą keliuose baigusių senųjų autobusų mieste beveik nebeliks. Tiek kalbant apie mažuosius autobusus, tiek ir apie didžiuosius autobusus, miesto siekis – ir toliau pamažu gerinti viešojo transporto sistemą bei paskatinti juo naudotis dar daugiau klaipėdiečių. Uvertiūra gera ir įkvepianti", – kalbėjo Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.

Esą miestiečiai kokybę ir kultūrą turėtų pajausti tik įsėdę į autobusiuką.

Žadama, kad keleiviai ne tik ras visus naujų autobusų privalumus, bet ir aukšto lygio aptarnavimą. Visi vairuotojai vilkės tvarkingas ir vienodas aprangas.

"Siekiame, kad vairuotojas būtų keleivių draugas, pagalbininkas ir dirbtų ištiestos rankos principu – būtų paslaugūs, neišdidūs, pasisveikintų, patartų, esant reikalui, spręstų problemas", – aiškino L. Skardžiukas.

"Šios savybės klaipėdiečiams – įprastos. Jei reikės, ir Kaunui paskolinsime", – sąmojo nestokojo V. Grubliauskas.

Minėtus autobusus vairuos 12 vietinių vairuotojų. Esą juos apmokys patyręs personalas – keleivių aptarnavimo, bendravimo patirtį perduos kolegos iš Kauno filialo, Eismo tarnybos skyriaus.

Užima 3 proc. rinkos

"Kautra" veža keleivius Kauno, Druskininkų miestuose, Kauno rajone. Tai kompanija, turinti patirties. Nors Klaipėdoje jie užims tik apie 3 proc. rinkos, tikimės, kad į jų iškeltą paslaugos kokybės kortelę lygiuosis ir kiti mūsų rinkoje dirbantys vežėjai. Ne paslaptis, kad skundų dėl šių maršrutų sulaukdavome tikrai nemažai", – komentavo viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis.

Jo žodžiais tariant, konkurso metu vežėjų vertinimas buvo sudėtingas – laimėjo kompanija, pasiūliusi didžiausią atlyginimą vairuotojams, kuriems, viliamasi, pagerės ir darbo sąlygos.

Naujų autobusų galai yra apklijuoti reklama, skatinančia rinktis viešąjį transportą. Taip norima paskatinti klaipėdiečius iš automobilių persėsti į viešąjį transportą.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų