„Klaipėdos Smeltės“ planas - sparčiai krauti didžiakrūvius laivus

Krovos įmonės "Klaipėdos Smeltė" teritorijoje pradėtos rekonstruoti 491 metro ilgio krantinės, statomos naujos krovinių aikštelės, trečiadienį informuoja dienraštis "Lietuvos rytas".

"Valstybės investicijos sieks apie 100 mln. litų", - sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto vadovas Eugenijus Gentvilas.

Įmonės krantinėje jau stovi 11 mln. litų kainavęs kranas "Liebherr LHM 500", galintis krauti 16 eilių sudėtus konteinerius iš 40 metrų pločio laivų, tačiau "Klaipėdos Smeltės" savininkų rūpestis - įsigyti dar galingesnės krovos technikos ir sparčiai krauti didžiakrūvius laivus.

"Planuojame įsigyti daugiau technikos. Mūsų investicijos į kuriamą terminalą sieks apie 80 mln. litų", - sakė "Klaipėdos Smeltės" rinkodaros direktorius Eduardas Galuškinas.

Tuo tarpu dienraštis "Lietuvos žinios" informuoja, kad ruošdamasi reguliariems didelių laivų reisams kompanija planuoja dar šiais metais papildomai užsakyti tris STS tipo ("Ship-to-Shore") kranus, jų bendra vertė - apie 80 mln. litų. Pagaminti tokius kranus užtrunka 16-18 mėnesių, todėl planuojama, kad jie bus sumontuoti ant šiuo metu statomų bendrovės krantinių 2012 metais.

Šią savaitę "Klaipėdos Smeltės" terminale prisišvartavęs "Post Panamax" tipo konteinervežis "MSC Fortunate" pernai dar nebūtų įleistas į Klaipėdos uostą - į jį galėjo įplaukti konteinervežiai, kurių maksimalus leistinas ilgis neviršija 260 metrų.

Galimybė perkrauti didesnius laivus atsivėrė po to, kai uosto ekspertai įvertino riziką, parengė specialus planus bei ekspertai patvirtino galimybę įplaukti 275 metrų ilgio laivui.

"Klaipėdos Smeltę" valdantį tarptautinį terminalų tinklą "Terminal Investment Limited" sudomino uosto direkcijos planai įkurti čia didelį konteinerių skirstymo centrą.

Tarptautinė laivybos kompanija "Mediterranean Shipping Company" žada į Klaipėdos uostą nukreipti didžiakrūvius konteinervežius, jei toks terminalas atsirastų.

Pernai "Klaipėdos Smeltės" terminale perkrauta 115 tūkst. jūrinių konteinerių - 32 proc. daugiau nei 2009 metais.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos Smeltė

NAUJAUSI KOMENTARAI

Robertas

Robertas portretas
Na va.Gentvilas tikrai suvokia Smeltes svarba , tai ne Dobilinskas.

klausimas

klausimas portretas
Apie planus daugiau krauti konteinerių "Klaipėdos Smeltė" jau suokia kokius 3-4 metus. O realiai ar yra daugiau konteinerių?

Robertas

Robertas portretas
Tai jeigu kratines neparuostos , gyliai nesutvarkyti - kaip galima atplukdyti ir versla pletoti?
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių