Klaipėdos uosto krovos įmonės iš „Uralkalij“ ir „Belaruskalij“ konflikto tikisi naudos

Rusijos kalio trąšų gamintojai "Uralkalij" atsisakius bendradarbiauti su "Belaruskalij" ir dėl to kalio rinkoje įsiplieskęs konfliktas ilgalaikėje perspektyvoje Klaipėdos uosto krovos įmonėms gali duoti tik naudos – daugiau krauti baltarusiškų trąšų.

Rusijos kalio trąšų gamintojai "Uralkalij" atsisakius bendradarbiauti su "Belaruskalij" ir dėl to kalio rinkoje įsiplieskęs konfliktas ilgalaikėje perspektyvoje Klaipėdos uosto krovos įmonėms gali duoti tik naudos – daugiau krauti baltarusiškų trąšų, rašo portalas eversus.lt.

"Kol rinka susistyguos, tai kelis mėnesius – rugpjūtį ir rugsėjį – galime pajusti darbų mažėjimą, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje, kai "Belaruskalij" susitvarkys savo pardavimus, krovos darbų tik daugės", - neabejoja "Birių krovinių terminalo" vadovas Vidmantas Dambrauskas.

"Į Klaipėdos uostą baltarusiškos kalio trąšos buvo vežamos ir kai "Belaruskalij" dar nedirbo, ir kai vėliau jau dirbo su "Uralkalij". Todėl manau, kad "Belaruskalij" moka dirbti tiek su partneriais, tiek ir be jų", - sako Klaipėdos uosto Rinkodaros ir administracijos direktorius Artūras Drungilas, pasak kurio, kasmet Klaipėdoje perkraunama apie 6 mln. tonų baltarusiškų kalio trąšų.

"Dviejų kompanijų išsiskyrimas mums realios įtakos neturės. Šiais metais krovos apimtys yra tokios pat, kaip pernai – daugiau kaip 13 mln. tonų krovinių", - eversus.lt informavo Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos atstovas spaudai Edgaras Valeckas.

"Birių krovinių terminalas" už 30 mln. JAV dolerių (78 mln. litų) yra įsigijęs 30 proc. biriųjų krovinių terminalo akcijų ir ketina smarkiai didinti krovos per Klaipėdos uostą mastus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių