Klaipėdos valdžios įgeidis tramvajui neslopsta

  • Teksto dydis:

Klaipėdos valdžia įsikibusi laikosi idėjos, jog tarp uostamiesčio iki Palangos ir Šventosios turi kursuoti tramvajus. Jos atsisakyti tokios minties neįtikino net tai, jog įrengti tramvajaus infrastruktūrą kainuotų 1,5 mlrd. litų ir tokios investicijos atsipirktų per 80 metų.

Klaipėdos valdžia įsikibusi laikosi idėjos, jog tarp uostamiesčio iki Palangos ir Šventosios turi kursuoti tramvajus. Jos atsisakyti tokios minties neįtikino net tai, jog įrengti tramvajaus infrastruktūrą kainuotų 1,5 mlrd. litų ir tokios investicijos atsipirktų per 80 metų.

Tokie skaičiai pateikti regioninės galimybių studijos „Vakarų krantas“ preliminariuose sprendiniuose, kurie antradienį pristatyti Klaipėdos politikams ir valdininkams.

Šios studijos tikslas buvo pateikti analizę, kaip regione pagerinti susisiekimą ir vietos keleiviams, ir kirstams, kaip skatinti ekologišką transportą.

Galimybių studiją imta rengti todėl, jog Klaipėdos valdžia norėjo išgirsti atsakymą, ar įmanoma tarp uostamiesčio ir Palangos įrengti nutiesti bėgius, kad susisiekimas tarp šių miestų žmonėms taptų patogesnis.

Rengėjai esą analizavo tris variantus – įrengti tramvajaus liniją, nutiesti geležinkelių bėgius ir paleisti kursuoti elektroautubusus. Pastarasis variantas esą optimaliausiais – ir pigiausias ir realiausiai įgyvendinamas.

„Neslėpiau ir neslėpsiu, kad esu tramvajaus šalininkė, todėl mane tikrai stebina atsakymas, kad jį įrengti per brangu. Rėmėtės Vilniaus skaičiais, o reikia skaičiuoti, kad linijos būtų tiesiamos per mišką“, - teigė Klaipėdos miesto tarybos Teritorijų planavimo komiteto pirmininkė Ramunė Staševičiūtė.

Plano rengėjai tikino, kad įrengti vieną kilometrą tramvajaus infrastruktūros vidutiniškai kainuoja apie 50 mln. litų, vadinasi, linija tarp Klaipėdos ir Palangos (Šventosios) kainuotų 1,5 mlrd. litų. Rengėjai skaičiavo ir tai, kokie žmonių srautai galėtų važiuoti tramvajumi. Juos įvertinus, suskaičiuota, jog investicijos atsipirktų per 79 metus.

„Jei mes prašome išanalizuoti galimybę kursuoti tramvajui, norime, kad mūsų prašymas būtų išgirstas. Taip bus lengviau bendrauti ir mokėti pinigus už atliktą darbą“, - pabrėžė Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas.

Rengėjai pažadėjo, kad į šią pastabą tikrai bus atsižvelgta.

Galimybių studijoje „Vakarų krantas“, kurioje analizuota, kaip gerinti susisiekimą visoje Klaipėdos apskrityje, pateikti sprendiniai, jog vakarų Lietuvos regioną reikėtų paversti tokiu regionu, kuriame naudojamas tik ekologiškas transportas.

Todėl esą žmonės, įvažiuojantis į pajūrio ir pamario regioną, savo automobilius turėtų palikti specialiose aikštelėse, įsigyti specialią kortelę, kuria bus galima atsiskaityti už visas transporto rūšis ir taip tęsti kelionę. Todėl esą reikia įrengti dviračių, elektromobilių nuomos punktų, pagerinti susisiekimą vandens keliais.

„Kojos irgi yra transporto priemonė, o jūs nenumatėte jokių maršrutų pėstiesiems“, - papriekaištavo R.Staševičiūtė.

„Visa tai, ką jūs dėstote, kainuoja mažiausiai 2 mlrd. litų. Ar tai realu? Per kiek laiko visa tai galima pasiekti?“ – klausimų studijos rengėjams turėjo uostamiesčio valdžios atstovai, tačiau konkrečių atsakymų neišgirdo.

Rengėjai tik pažadėjo, kad galimybių studijos pasiūlymus tobulins ir juos pristatys dar ne kartą.

Už regioninę galimybių studiją „Vakarų krantas“ bus sumokėta ES pinigais. Numatoma, kad ji kainuos daugiau nei 500 tūkst. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

vintage street light

vintage street light portretas
I wanna go to the strip clubb . vintage street light http://www.icamtech.net/led_street_light

vadia

vadia portretas
ot prajuokino is kur tokios bapkes

vėjus planuoja

vėjus planuoja portretas
Senamiestis griūva...o jie tramvajaus ieško ..geriau turistų lankomas vietas kurtų. pilį atstatytų, uostą įrengtų jachtoms normalų... o dabar uostas lipa ant miesto ir nieko neinvestuoja...
VISI KOMENTARAI 18
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klaipėdos universiteto mokslininkai tirs vėgėles
    Klaipėdos universiteto mokslininkai tirs vėgėles

    Maždaug po pusantrų metų sužinosime, ar Lietuvos vandenyse dar liko vėgėlių. ...

  • Uostamiestyje atnaujins mokyklų stadionus
    Uostamiestyje atnaujins mokyklų stadionus

    Per penkerius metus vaizdas miesto švietimo įstaigų sporto aikštynuose, kurių daugumos būklė prasta, kardinaliai pasikeis. Į stadionus kasmet ketinama investuoti po pusantro milijono eurų. ...

    3
  • Šaltukas vairuotojams pasiuntė išbandymų
    Šaltukas vairuotojams pasiuntė išbandymų

    Dar sekmadienio vakarą spustelėjęs šaltukas pirmadienio naktį į gatves ir kelius išginė barstymo mašinas. Tai padėjo išvengti masinių avarijų. ...

  • Virtęs akcine bendrove Klaipėdos uostas mokės ir dividendus
    Virtęs akcine bendrove Klaipėdos uostas mokės ir dividendus

    Valstybės įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija kitąmet pirmąkart po septynerių metų pertraukos išmokės dividendus. ...

    2
  • Konkurse – tūzų dalybos
    Konkurse – tūzų dalybos

    Palangos savivaldybė dvejus metus neranda koncertų salės valdytojo. Viešasis koncesininko atrankos konkursas jau lyg ir įvyko, tačiau intrigą jame kuria du dalykai – kurorto valdžia prieš galutinį susitarimą su šio objekto v...

    3
  • Mieste prasidėjo eglučių vajus
    Mieste prasidėjo eglučių vajus

    Prekyba kalėdinėmis eglutėmis įsibėgėja. Verslininkų teigimu, gyventojai savo namams ieško ypatingo medelio ir šiai šventinei puošmenai pinigų negaili. Tačiau susiduriama su kita problema – Klaipėdoje kasmet mažėja...

    5
  • Uoste – modernus narų laivas
    Uoste – modernus narų laivas

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos laivynas pasipildė nauju, moderniu laivu. ...

  • Iš fontano liko griaučiai
    Iš fontano liko griaučiai

    Danės skvere esančio fontano demontavimas kiek stabtelėjo. Ypač kieto betono neatlaikė statinį ardančios įmonės technika. Darbus žadama tęsti, kai bus pašalinti gedimai. ...

    21
  • Jūrininkų ligoninė – šiltesnė, gražesnė ir taupesnė
    Jūrininkų ligoninė – šiltesnė, gražesnė ir taupesnė

    Pernai prasidėję Klaipėdos jūrininkų ligoninės fasado šiltinimo ir modernizavimo darbai – jau finišo tiesiojoje. Plika akimi matoma, kaip ligoninė išgražėjo. Tačiau pagrindinis tikslas buvo kitas. Tikimasi, kad sėkmingas p...

    9
  • Užteršto grunto į jūrą negabens
    Užteršto grunto į jūrą negabens

    Uosto gilinimas yra sudėtingas procesas, kurį griežtai reglamentuoja taisyklės. ...

    1
Daugiau straipsnių