Krantinių rekonstrukcija – jautrioje uosto vietoje

Uosto direkcija rengiasi rekonstruoti uoste itin jautrioje vietoje architektūriniu ir paminklo požiūriu esančias 52 ir 53 krantines.

Uosto direkcija rengiasi rekonstruoti uoste itin jautrioje vietoje architektūriniu ir paminklo požiūriu esančias 52 ir 53 krantines.

Šias krantines naudoja Klaipėdos laivų remonto bendrovė. 2007 m. patvirtintame Klaipėdos miesto bendrajame plane rekonstruojamos krantinės nurodytos kaip infrastruktūros teritorija su papildomu štrichu keleivinių ir kruizinių laivų terminalui ar perkėlos prieplaukoms.

Šiuo metu netoli krantinių, kurios yra prastos būklės, prie pantoninių prieplaukų buvo leista švartuotis pramoginiams laivams.

Klaipėdos miesto savivaldybės paminklotvarkos skyriaus vedėjas Vitalijus Juška yra nurodęs, kad prieš rekonstruojant krantines turi būti atlikti judinamos žemės archeologiniai tyrimai. 52 ir 53 krantinės yra toje vietoje nuo ko prasidėjo Klaipėda kaip uostamiestis. Jos yra buvusios Pilies papėdėje. Be to šalia krantinių buvo istorinė Pauliaus Lindenau laivų statykla.

Bendras abiejų krantinių ilgis beveik 80 metrų. Jos įrengtos dar senuoju krantinių statybos būdu su mediniais poliais ant kurių uždėtas gelžbetoninis antstatas. Krantinės paskutinį kartą buvo rekonstruotos prieš 55 metus.

Po rekonstrukcijos prie krantinių bus 6 metrų gylis. Šalia krantinių bus padaryta trinkelių danga. „Klaipėdos laivų remontas“ pageidavo, kad prie 52 krantinės būtų suprojektuota estakada pastatyti jachtų iškėlimo kranui. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių