Naujajame centre priims ir „zuikius“

Miesto valdžios atstovai ketvirtadienį įvertino naująjį viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centrą. Visi vienbalsiai sutiko, kad naujosios patalpos daug patogesnės.

Miesto valdžios atstovai ketvirtadienį įvertino naująjį viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centrą. Visi vienbalsiai sutiko, kad naujosios patalpos daug patogesnės.

Patogiau neįgaliesiems

Naujasis viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centras atidarytas prieš beveik dvi savaites. Jis įsikūrė netoli senosios vietos – už keliasdešimt metrų.

Ketvirtadienį kelią į naująjį centrą jau rodė nuorodos. Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis tvirtino, kad ženklai pastatyti prieš dieną.

Naujajame Klientų aptarnavimo centre jau aptarnauta apie 3 tūkst. klaipėdiečių. Dauguma jų pirko miesto autobusų bilietus. Klientai įvertino šviesias, modernias patalpas.

Speciali kasa įrengta neįgaliesiems. Prie jos galima lengvai privažiuoti vežimėliu, padėta ir kėdė.

Ant klientų srautų valdymo aparato yra mygtukas specialiųjų poreikių žmonėms. Jis pažymėtas geltona spalva, kad lengviau pastebėtų silpnaregiai. Ateityje galvojama jį pažymėti Brailio raštu.

„Pirmą savaitę buvo apie 30 žmonių, kurie spaudė mygtuką, skirtą specialių poreikių žmonėms. Smagu, kad neįgalieji dabar mus gali pasiekti paprasčiau. Ankstesnės patalpos buvo jiems nepatogios dėl stačių laiptų“, – pabrėžė vadovas.

Be bilieto – 200 kartų

Paprastai Klientų aptarnavimo centre veikia viena kasa. Tačiau piko valandomis – dvi.

Patogi ir laukimo saulė. Klientai čia gali ir prisėsti. G.Neniškis pasakojo, piko dienomis žmonėms tenka laukti ir iki 20 minučių. Tačiau bus siekiama išvengti tokių situacijų.

Moderni įranga fiksuoja duomenis apie klientų atvykimo ir laukimo laiką. Atsižvelgiant į sukauptų kelių mėnesių statistinių duomenų analizės rezultatus, bus koreguojamas kasų darbo režimas, kad paslauga taptų dar patogesnė.

„Žmonės neturėtų laukti ilgiau nei 15 minučių“, – tvirtino G.Neniškis.

Prieš dvi savaites į centrą buvo perkeltos ir kasos. Dabar persikėlė ir kiti padaliniai: kontrolieriai, rašantys protokolus, dispečerinė. G.Neniškis atkreipė dėmesį, kad yra nemažai žmonių važiuojančių be bilietų. Yra tokių asmenų, kurie buvo pričiupti po 100 kartų. Rekordas – 200.

Situaciją stebi monitoriuose

Dispečerinėje stebima, ar autobusai laikosi tvarkaraščių, koordinuojama, kaip autobusas turėtų važiuoti, jei įvyko avarija , įvykus gedimui, informacija perduodama technikos padaliniui.

Čia dirbantys žmonės darbą pradeda ir baigia beveik tuo pačiu metu, kaip ir į gatves išvažiuoja ar jas palieka autobusai.

G.Neniškis tvirtino, kad naujose patalpose yra numatyta ir vieta šviesoforų valdymui, jei ši funkcija bus perduota. Įstaiga pasiruošusi perimti automobilių statymo leidimų išdavimą gyventojams. Galvojama, kad ši paslauga būtų teikiama visuose centro kasose.

Pristatytos ir naujo dizaino elektroninių bilietų kortelės. Jos bus mėlynos, su geltonomis bei raudonomis juostelėmis. Taip nudažyti ir miesto autobusai. G.Neniškis informavo, kad senųjų kortelių naujomis specialiai keisti nereikės. Tik pasibaigus jų galiojimui.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Fricas

Fricas portretas
Kiek daug bezdelniku laikas mesti iš šiltu kėdžių

Fricas

Fricas portretas
Kiek daug bezdelniku laikas mesti iš šiltu kėdžių

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
Iš nuotraukų matosi, kiek valdininkų neturi ką veikti, zampolitas skundėsi, kad nespėja nagrinėti žmonių skundų, o kodėl? Reikia pasirodyti, kad "rūpinasi" mumis, o iš tikrųjų rūpinasi valdžia savo darbo vietomis.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių