"Vasarą sukviesti įmonių vadovus sunku, todėl labai smagu prisiminti gerokai primirštą šventę būtent žiemą, kai Jūros šventės šurmulys jau seniai nurimęs", – paaiškino viešosios įstaigos "Klaipėdos šventės" komunikacijos koordinatorė Živilė Putnienė.
Šiemet eitynėse žygiavo panašiai tiek dalyvių kaip ir pernai – apie septynis tūkstančius žmonių. Šįkart renginyje pasiryžo dalyvauti daugiau įmonių nei pernai, kai kurios jų tai darė pirmą kartą arba sukūrė labai originalų įvaizdį.
Šių metų paradas išsiskyrė tuo, kad dalyviai įdomiai interpretavo šventės temą. Būtent todėl, pasikvietę įdomiausiai pasirodžiusių įmonių atstovus į Uosto direkcijos administracijos pastatą, viešosios įstaigos "Klaipėdos šventės" darbuotojai padėkojo eitynių dalyviams už kitokį požiūrį į šventę, už interpretaciją, už ypatingą dalyvių aprangą ir kitus įdomius dalykus.
Šiemet įspūdingas renginys nuo pradžios iki galo buvo transliuojamas tiesiogiai, vaizdais pasimėgavo per 800 tūkst. žmonių.
Dešimties įmonių atstovams įteiktos atminimo nuotraukos, kuriose užfiksuoti eitynių vaizdai. Šventės mecenatas – Uosto direkcija – jiems įteikė dovanų krepšelius.
Ko gero, Klaipėdos įmonių darbuotojai Jūros šventės parade kasmet dalyvauja ne dėl dovanų, bet renginys jiems tapo dar viena proga prisiminti džiaugsmingą vasaros akcentą.
Apdovanoti eitynių dalyviai
"DFDS Seaways" – už netikėtą maskuotę ir puikų temos "Atrask kitokią" interpretavimą;
"Vakarų laivų gamykla" – už parodytą tikrąjį veidą, rokenrolą ir viską kas yra geriausia;
"Klaipėdos Smeltė" – už spalvas ir prikeltą jūrų dugno legendą su naujomis interpretacijomis;
"Smiltynės perkėla" – už entuziazmą;
Lietuvos jūrų muziejus – už jūros karalystės žingsnius miesto gatvėmis;
"Klaipėdos energija" – už sėkmingą debiutą;
"Balticum" – už sėkmingą ir gausų debiutą;
Klaipėdos jūrų krovinių kompanija "Bega" – už nuoseklią muzikinės tradicijos tąsą;
"Baltlanta" – už stiliaus pojūtį;
Lietuvos verslo kolegija – už magišką temos išpildymą.
Naujausi komentarai