Šaltis klaipėdiečius suvijo į autobusus

Paspaudęs šaltukas, trukdantis rytais užvesti automobilius, klaipėdiečius suvijo į viešąjį transportą. Miesto autobusais pradėjo važinėti daugiau keleivių, tačiau transporto priemonės nėra sausakimšos.

Paspaudęs šaltukas, trukdantis rytais užvesti automobilius, klaipėdiečius suvijo į viešąjį transportą. Miesto autobusais pradėjo važinėti daugiau keleivių, tačiau transporto priemonės nėra sausakimšos.

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis pasakojo, kad daugiau žmonių autobusais važiuoja nuo 7 iki 9 val.

„Matosi, kad gatvėse yra mažiau mašinų. Neužsiveda automobilis ir žmogus sėda į autobusą“, – aiškią tendenciją įvardijo vadovas.

Pasak G.Neniškio, dėl padidėjusio keleivių skaičiaus spūsčių autobusuose išvengta.

„Sausį yra studentų, kurie yra vieni pagrindinių autobusų keleivių, mat vyksta egzaminų sesija. Jie būna skirtingu laiku, todėl ir nėra didelio nuolatinio keleivių srauto. Studentų vietas, galima sakyti, užima klaipėdiečiai, kurių automobiliai neužsivedė. Todėl grūsties autobusuose ir nėra“, – aiškino vadovas.

G.Neniškis pabrėžė, jog keleivių skaičiaus padidėjimas dėl šalčių ypač juntamas vasarį.

„Tada studentai, moksleiviai vienu metu važiuoja į pamokas ar paskaitas. Pasitaiko, kad autobusai būna sausakimši“, – komentavo direktorius.

Praėję metai Klaipėdos viešajam transportui buvo sėkmingi – pasiektas dešimtmečio keleivių skaičiaus rekordas. Autobusais važiavo 34 mln. 621 tūkst. 507 keleivių. Iki šiol šis rekordas buvo 34 mln. 498 tūkst. 155.

Teigiama, kad tam įtakos turėjo 2011 metais pradėta privežamųjų maršrutų plėtra į Klaipėdos priemiesčius bei ekspresų linijų mieste sukūrimas.

„Pasiekėme prieškrizinį lygį“, – tvirtino G.Neniškis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Keleivis

Keleivis portretas
Gerb.Neniški, jei jau taip daug keleiviu perveža Jūsų išgirtas transportas, tai gal leisite vairuotojams uždirbti padoriai, o ne 50 centu uz pravaziuotą kilometrą, mokėsite už visą darbo laiką, ne tik už pravažiuotus kilometrus, ir pagaliau gal pasibaigs tas darbo laikas po 13-14 valandu vairavimo per dieną. Kur taip dirbama, Jūs pats puikiausiai žinote...
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių