Dėl to žiedinę sankryžą rengusi įmonė „Žemkasa“ prašo pratęsti sutartį joje numatytum dviejų mėnesių terminui.
„Nors buvo papildomų darbų, rangovas su viskuo susitvarkė. Liko tik sutvarkyti dokumentus. Šios procedūros užtrunka. Rangovas prašė tam maksimalaus sutartyje numatyto termino, bet, manau, tiek tikrai nereikės. Šiais metais tikrai perimsime darbus“, – prognozavo Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova.
Naujoji žiedinė sankryža pasižymi didesniu transporto pralaidumu. Manoma, kad tai padės išvengti transporto spūsčių, kurios nuolat Pamario gatvėje susidaro vasarą, kai poilsiautojai vienu metu pakyla iš paplūdimio ir patraukia namo.
Tačiau, užbaigus pirmąjį Pamario gatvės rekonstrukcijos etapą, atkreiptas dėmesys, kad dar reikia išspręsti sklandžių jungčių tarp naujai paklotos dangos, kuri yra aukštesnė, ir senosios klausimą. Tokie nelygumai sujungimo vietose yra ir miesto, ir rajono pusėje.
„Natūralu, kad senos ir atnaujintos gatvės lygis skiriasi. Spręsime, ką daryti, kad nebūtų staigaus perėjimo tarp dangų ir miestiečiai nepatirtų nepatogumų“, – pasakojo pavaduotoja.
Antrasis Pamario gatvės rekonstrukcijos etapas turėtų startuoti kitąmet. Jau ieškoma rangovo, kas atliks šiuos darbus. Antrojo etapo metu darbai apims visą Pamario gatvę iki pat miesto ribos. Planuojama, kad čia bus įrengta apie 400 automobilių stovėjimo vietų, sutvarkyta likusi infrastruktūra.
Naujausi komentarai