Praėjusiais metais joje buvo atlikta išsami ekspertizė ir fiksuota daugybė įtrūkimų, plyšių netgi toje dalyje, kur švartuojami žmones į Smiltynė plukdantys keltai. Masiškai pažeisti krantinės antstatai, kas kelia pavojų, kad krantinės gali įgriūti. Kai kuriose vietose antstatai yra pripažįstami kaip avarinės būklės.
Dalyje krantinės, kuri statyta 1960 metais, tebėra mediniai poliai. Tiesa, dalyje krantinės 2008 metais vyko minimalus remontas. Tačiau nesutvarkius didesnės dalies krantinės, įtrūkimai jau atsirado ir prieš 8 metus remontuotojo krantinės dalyje.
Didelius iki 30 centimetrų plyšius krantinėse laikinai stabdo įdėti maišai su cementiniu skiediniu. Daugeliu atveju krantinių būklė yra nepatenkinama. Jau nebenaudojamas vadinamasis kaušas, nes jo dalyje taip pat nemažai pažeidimų.
Dauguma pažeidimų fiksuota 2015 metais atliktoje Klaipėdos valstybinio jūrų uosto krantinių specialiosios apžiūros ataskaitoje. Joje konstatuota, kad visi krantinės pasvirimai jau viršija leistinas ribas.
Šiuo metu Uosto direkcija ėmėsi iniciatyvos parengti krantinės rekonstrukcijos techninį projektą. Pati krantinės rekonstrukcija prasidėtų 2017 metais.
Numatyta, kad krantinės bus sutvarkytos taip, kad prie jų vienu metu galėtų švartuotis „Smiltynės perkėlos“ keltai „Baltija“ ir „Nida“ bei katamaranas „Smiltynė“. Yra noras buvusį švartavimo kaušą užpilti arba pastatyti prie krantinių nedidelį atskirų laivų švartavimo pirsą. Koks rekonstrukcijos variantas bus pasirinktas gali paaiškėti dar šiais metais.
Prie senosios Smiltynės perkėlos yra dvi krantinės, kurių ilgiai atitinkamai 131,01 ir 102,39 metrai. Šiuo metu prie jų yra nuo 3 iki 5 metrų gylis.
Naujausi komentarai