Sustiprins krantines
Uosto direkcija rengiasi pertvarkyti 76 ir 79 krantines, kuriomis naudojasi „Smiltynės perkėla“. Paskelbtas tų krantinių kapitalinio remonto techninio projekto parengimo konkursas.
Planuojama įvertinti visų krantinės elementų būklę ir dalį jų keisti. Taip pat bus keičiami laivų švartavimo stulpeliai, atmušos, teritorijos dangos. Krantinės bus papildomai sustiprintos.
Įrengs rampą
Tačiau esminis pakeitimas siejamas su tuo, kad tiek šiose krantinėse, tiek Smiltynės pusėje esančiose 153 ir 156 krantinėse planuojama įrengti reguliuojamas iki 20 m ilgio rampas. To reikia, nes Klaipėdos laivybos kanale dėl vėjų ir paplūdimo svyruoja vandens lygis.
Manoma, kad tai galėtų būti pontoninės arba hidraulinės rampos. Jos pagerins automobilių transporto įvažiavimą į keltus.
Pasirinkti rampos tipą pakankamai sudėtinga, nes į keltus važiuojantis transportas įvairus - nuo lengvųjų automobilių iki didelių sunkvežimių autobusų. Žiemą rampą veiks ir susidarantys ledai.
Ant rampos taip pat bus įrengta atskira pėsčiųjų išėjimo ar įėjimo į keltus zona.
Po rekonstrukcijos gylis prie krantinių bus 5,84 metrai. To pilnai pakanka „Smiltynės perkėlos“ keltams.
Sezono ribojimai
Smiltynės keltų veiklos grafikas yra ypatingas. Žiemą yra palyginti nedidelis automobilių srautas į Kuršių neriją, o vasarą jis didžiulis. Tačiau vasarą kaip tik yra geriausia dirbti statybininkams.
Todėl numatyta, kad jokie darbai nebus vykdomi nuo birželio 15 iki rugsėjo 15 dienos. Kitu laiku remontas bus suskirstytas į du etapus. Vienu etapu bus remontuojama viena krantinė žemyninėje dalyje ir viena Smiltynėje, kad nesutriktų keltų eismas.
Naujausi komentarai