Neveikė kasos ir varteliai
Vidurdienį eilė prie bilietų į keltą nutįso beveik iki pat rūkytų žuvų kiosko.
Eilė vos judėjo, tad palaukę ketvirtį valandos žmonės buvo įveikę apie pusę jos. Didžiulis būrys žmonių liko ant kranto vien todėl, kad nespėjo įsigyti bilietų.
Dalis gudresniųjų prisiminė, kad bilietai parduodami ne tik savitarnos aparatuose, bet ir perkėlos pastate.
Tačiau iš keturių savitarnos aparatų veikė tik vienas ir tas pats vakare priėmė tik banknotus ir korteles, į monetų saugyklą metaliniai pinigai nebetilpo.
Įsigijusieji bilietus stojo į dar vieną eilę prie elektrinių vartelių.
Prie jų net suplukęs sukosi brandaus amžiaus vyras, mat dažno keleivio bilietų brūkšninio kodo aparatas neskaitė ir vartelių neatidarė.
Perkėlos darbuotojas vos spėjo kaišioti savo kortelę, "įkandamą" aparatui.
Dar bene dveji varteliai buvo užpainioti geltona lipnia juosta, nes neveikė.
Įtaria tyčinį išpuolį
Išvarginti stovėjimo saulėkaitoje laukiant eilėje bilietų žmonės buvo priversti laukti dar ir kelto, mat jis vidurdienį plaukė vienas, tad iš Klaipėdos pajudėdavo kas pusvalandį.
Vakar bendrovės "Smiltynės perkėla" vadovas Darius Butvydas neneigė, kad antradienį būta sunkios dienos.
Pasirodo, dar prieš savaitgalį "Smiltynės perkėloje" staiga nustojo veikti visas įmonės elektroninės sistemos tinklas.
Pasakodamas apie šį gedimą D.Butvydas suabejojo, ar tai nebuvo tyčinis išpuolis prieš bendrovę artėjant savaitgaliui ir Žolinei.
Atkuriant jo veiklą, prasidėjo nesklandumai su varteliais.
Technika yra toks dalykas, ji genda.
"Buvo blogai, dėl to nesiginčiju. Turime atsiprašyti žmonių, patyrusių nepatogumų, technika yra toks dalykas, ji genda. Kalbant apie savitarnos kasas, deja, neretai dėl jų gedimo kalti patys pirkėjai. Pinigų talpyklose vietoj banknotų randame visokių daiktų, nuo monetų iki sąvaržėlių. Nenuostabu, kad dėl to aparatai genda. Sutaisyti taip greitai, kaip norėtųsi, neįmanoma. Aparatai yra brangūs, tad turėti jų atsarginių nėra paprasta", – pasakojo D.Butvydas.
Ragino pirkti internetu
Šiaurės rage galima bilietus pirkti ir pastato viduje.
Pasak bendrovės vadovo, antradienį po pietų, kai susidarė milžiniška eilė, dar vienas darbuotojas bilietus pardavinėjo, naudodamasis nešiojamu kasos aparatu, lauke.
Keleiviai galėtų palengvinti savo kelionę į Smiltynę ir įsigydami bilietus į keltą naudotis išmaniosiomis technologijomis.
Jau yra galimybė į savo išmanųjį telefoną parsisiųsti programėlę, kuria įmanoma nestoviniuojant eilėse įsigyti elektroninį bilietą.
Tokį bilietą kol kas galima įsigyti tik keleiviams, kuriems netaikomos nuolaidos, automobiliams ji dar nepritaikyta.
Programėlę patogiausia parsisiųsti iš bendrovės internetinio puslapio.
"Grįžimui iš paplūdimių, kai tikėtinas didžiausias keleivių srautas, antradienį pasiuntėme antrą keltą, tad pavakare dirbo jau du. Todėl grįžtantiems į Klaipėdą žmonėms problemų nebekilo, – aiškino bendrovės vadovas. – Ėmėmės taisyti gedimus, savaitgalį persikelti į Smiltynę bus kur kas patogiau. Žodžiu, mes žinome apie problemas, dirbame, pasistengsime, kad viskas būtų gerai. Jeigu nepavyks sutaisyti savitarnos kasų, savaitgalį veiks papildomos kasos, dirbs žmonės su kilnojamaisiais kasos aparatais. "Smiltynės perkėla" tikrai nedaro, kad žmonėms būtų blogiau, visi stengiamės ir darome, ką galime, nėra taip, kad niekas nekreipia dėmesio ir nereaguoja į nesklandumus."
Naujausi komentarai