Studentų laukia sausakimši vagonai

Vienas priimtiniausių būdų studentams grįžti į tėvų namus – kelionė traukiniu. Tačiau neretai ji prailgsta, nes pristigus sėdimų vietų tenka kone visą kelią stovėti. Juolab kad prasidėjus naujiems mokslo metams keleivių srautai intensyvės.

Kad ši transporto priemonė itin populiari tarp akademinės jaunuomenės, stebėtis neverta – važiuoti traukiniu gerokai pigiau nei autobusu. Didžiausio tokių klientų antplūdžio mokslo metais bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" sulaukia penktadieniais ir sekmadieniais.

Kaip teigė įmonės atstovas spaudai Vidmantas Gudas, vienas populiariausių maršrutų – Klaipėda–Radviliškis–Klaipėda. Traukinys sustoja ne tik didžiuosiuose, bet ir mažuose miestuose.
Jame sėdimos vietos nėra sužymėtos, todėl bilietų neretai parduodama per daug ir žmonėms tenka stovėti.

"Vienintelis traukinys, kuriame sužymėtos keleivių vietos, kursuoja maršrutu Vilnius–Klaipėda–Vilnius". Traukiniuose yra tam tikra žymėjimo tvarka, pagal kurią vienuose sėdimų vietų numeracija galima, kituose ne", – aiškino V.Gudas.

Pašnekovo teigimu, maršrutu Klaipėda–Radviliškis–Klaipėda per dieną vidutiniškai vyksta 400 keleivių. Darbo dienomis keleiviai užpildo tik pusę traukinio, tačiau savaitgalį, kai studentai vyksta į namus, traukinys perpildytas.

Klaipėdos universiteto Menų fakultete studijuojantis Ričardas neneigė, jog tuo metu, kai studentai ima intensyviau keliauti traukiniais, ne kartą yra tekę matyti stovinčių žmonių.

"Man pačiam nėra tekę stovėti, tačiau net ir sėdint važiuoti nepatogu, nes vietose, skirtose trims žmonėms, dažnai sėdime keturiese ir dar tenka gabentis daiktus", – pripažino pašnekovas.

Tuo tarpu "Lietuvos geležinkelių" atstovas V.Gudas teigė kol kas galintis patarti keleiviams ateiti anksčiau ir užsiimti vietą. Anot jo, situacija iš esmės turėtų pasikeisti ateinančiais metais, kada atsiras elektroninė bilietų rezervavimo sistema.



NAUJAUSI KOMENTARAI

y

y portretas
KĄ tas V. Gudas varo demagogiją? Jokia elektroninė sistema nieko nepagelbės, kai traukinyje mažiau vietų nei keleivių. Reikia savaitgaliais leisti dyzelinį traukinį su 4 vagonais, o ne trivagonį ar kartais dvivagonį!
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių