Ruošiantis atnaujinti netoli Lietuvos ir Latvijos sienos esantį Šventosios uostą, siūloma plėsti jo teritoriją.
Susisiekimo ministerijos parengtą nutarimo projektą, kuriuo siūloma Nacionalinei žemės tarnybai uostui perleisti du žemės sklypus, Vyriausybė svarstys trečiadienį posėdyje.
"Šio uosto atstatymas yra brangus. Preliminariai skaičiuojama, kad Šventosios uosto infrastruktūrai - molų ir krantinių statybai bei uosto gilinimui reikės apie 200 mln. litų. Šios investicijos yra finansiškai neatsiperkančios, tačiau projekto įgyvendinimas yra prasmingas socialiniu ir ekonominiu požiūriu, dėl ko uosto direkcija gali pretenduoti į ES paramą", - BNS komentavo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos atstovė ryšiams su visuomene Geda Mikaločienė.
Skaičiuojama, kad Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų parama galėtų siekti apie 140 mln. litų.
Ministerijos siūlymu, Šventosios uostui būtų perleistas 0,666 hektaro ploto žemės sklypas, kuriame numatoma įrengti automobilių stovėjimo aikštelę, ir 0,098 hektaro sklypas, skirtas uosto šiaurinio molo žemyninei daliai statyti. Bendras Šventosios uosto žemės sklypų plotas sudarytų 16,1 hektaro.
2013 metų spalį Klaipėdos uosto plėtojimo taryboje buvo pristatyta Šventosios uosto architektūrinė koncepcija. Anot G.Mikaločienės, šiuo metu toliau vykdomi projektavimo darbai, o techninį projektą planuojama baigti 2014 metais.
Papildyta 14:11 val. :
Ruošiantis atnaujinti netoli Lietuvos ir Latvijos sienos esantį Šventosios uostą, Vyriausybė trečiadienį pritarė jo teritorijos išplėtimui.
Nacionalinė žemės tarnyba uostui perleis du žemės sklypus: 0,666 hektaro ploto sklypą, kuriame numatoma įrengti automobilių stovėjimo aikštelę, ir 0,098 hektaro sklypą, skirtą uosto šiaurinio molo žemyninei daliai statyti. Bendras Šventosios uosto žemės sklypų plotas būtų 16,1 hektaro.
2013 metų spalį Klaipėdos uosto plėtojimo taryboje buvo pristatyta Šventosios uosto architektūrinė koncepcija. Šiuo metu toliau vyksta projektavimo darbai, o techninį projektą planuojama baigti 2014 metais.
Klaipėdos jūrų uosto atstovai teigia, kad Šventosios jūrų uosto atstatymas yra brangus - jam reikės apie 200 mln. litų investicijų.Skaičiuojama, kad Europos Sąjungos (ES) parama galėtų siekti apie 140 mln. litų.
Naujausi komentarai