Tada, anot klaipėdiečių, mašinos čia skrieja dideliu greičiu ir retas kuris vairuotojas stabteli praleisti pėsčiuosius, skubančius į autobusų stovėjimo aikštelę. Tad esą nelaimės ilgai laukti nereikės.
Klaipėdietė iki vėlumos dirba įmonėje, esančioje Rūtų gatvėje.
Namo moteris po pamainos apie 10 val. vakaro važiuoja 9-uoju autobusu. Pereiti jai tenka Minijos gatvę.
Tačiau, pasirodo, vakare tai padaryti nėra taip paprasta. Šviesoforas jau tik žybčioja geltona šviesa, automobiliai lekia visu greičiu, ir kelkraštyje stovinčių pėsčiųjų niekas nepaiso.
Gali valandų valandas stovėti, niekas nesustos.
"Neseniai rašė, kad perėjose pėsčiuosius vairuotojai dabar mandagiai praleidžia. Nė velnio niekas nepraleidžia, ypač toje sankryžoje. Ten visiška anarchija. Gali valandų valandas stovėti, niekas nesustos. Nejaugi taip sunku kiek vėliau išjungti tą šviesoforą? Manęs pačios ten kelis kartus vos nepartrenkė. Juk iki nelaimės – keli žingsniai. Ar į problemą atkreips dėmesį tik tada, kai ką nors toje sankryžoje užmuš?" – piktinosi klaipėdietė.
Moters teigimu, darbo dienomis išjungti šviesoforą po 19 val. yra pernelyg anksti.
Toje teritorijoje veikia ne viena įmonė, nemažai žmonių vėlai po darbo važiuoja namo.
Jie prie perėjos stovi ilgai, nes vairuotojai nesiteikia jų praleisti.
"Klaipėdos mieste yra Saugaus eismo komisija, kuri nusprendžia, kada ir kaip turi veikti šviesoforai. Gyventojams reikia kreiptis į Transporto skyrių savivaldybėje, kad jie inicijuotų šviesoforo perjungimo pakeitimą minėtoje sankryžoje kitu režimu. Mes tai padarysime, kai tik gausime nurodymą iš Saugaus eismo komisijos, jei tik jie patvirtins šį prašymą", – paaiškino šviesoforą prižiūrinčios bendrovės "Gatvių apšvietimas" vadovas Dangeras Aleksandrovas.
Naujausi komentarai