Uostamiesčio dviratininkai jaučiasi kaip minų lauke

Pasivažinėjimas Klaipėdos keliais uostamiesčio dviratininkams dažnai tampa rimtu išbandymu. Po ratais lendantys pėstieji, duobės kelyje ar staiga dingęs dviračių takas pastaruosius ne tik piktina, bet ir sukelia avarines situacijas.

Viena tokių vietų – prie Vingio pasažo esantis dviračių/pėsčiųjų takas. Iš vienos pusės ženklas nurodo, jog dviratininkai privalo judėti kaire puse, iš kitos – jis nurodo priešingai. Tas pats galioja ir pėstiesiems, dažnai kaktomuša susiduriantiems su dviračiu ramiai laviruojančiais kaimynais.

Gana kurioziška situacija sudaryta ir netoli Pempininkų. Dviračių taku riedantys asmenys priversti arba pažeisti Kelių eismo taisykles, įvažiuodami į pėsčiųjų taką arba „kopti“ medžiu, kuris stovi pačiame dviračių tako viduryje. 

„Nesuprantu šios vietos. Važiuoju ir baigiasi kelias. Vėliau – vėl atsiranda“, –  juokėsi dviračių mylėtojas Kazys. Pasak jo, Klaipėdoje panašių „perliukų“ yra nemažai, todėl paprastas pasivažinėjimas dviračiu gali prilygti išbandymams minių lauke.

Saugaus eismo komisijos pirmininkas Viačeslavas Karmanovas pastebėjo, jog dviratininkų keliamas nepasitenkinimas nėra iš piršto laužtas.

„Taip, mes žinome tam tikras vietas, kurias derėtų pakoreguoti“, –  pripažino jis, nurodydamas, jo bus ieškoma būdų situacijai gerinti.

„Greitu metu tikimasi sudaryti komisiją, kuri atliktų inventorizaciją. Viskas bus pradėta tvarkyti vos tik išsiaiškinus nesklandumus, blogo ženklinimo vietas ar kitas problemas“, – patikino V. Karmanovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Panelė

Panelė portretas
O mat pėstieji tai jau šaunuoliai! Eina belenkaip, ardosi vos pamatę dviratį, aiškina savo tiesas. Panelei < Nepatinka dviratininkai senamiestyj? Eik per aplinkui. Manau visi turėtų išmokti pagarbos vienas kitam. Tiek dviratininkai, tiek pėstieji ir problemų nebūtų. Ir ne, su dviračiu važiuoja žmonės ne tam, kad šalia burbančių žmonių dar stumti dviratį, o kad juo važiuoti. Tai tam tikra transporto priemonė, o ne šiaip, sumastymas parodyti kažkam, kad turi dviratį.

christina

christina portretas
Na Klaipedoj nera visur paprastu saligatviu tai ka cia bekalbeti apie dviraciu taka...i darba Minijos gatveje islipus is autobuso nei per viena nei per kita puse nepraeisi, tenka per zole arba per pliurze keliauti i darba

Aleksandr

Aleksandr portretas
Anksciau gyvenau Klaipedoje ir su dviraciu isvazinejau visa miesta. Dabar gyvenu Dubline ir galiu tiksliai pasakyti kad didele itaka kelyje yra pagarba. Dubline daug dviraciu taku, bet kai kur ju ir nera - tai galima vaziuoti keliu ir masinos tave praleidzia, jei reikia apvazuioti - tai apvaziuoja 1,5 metro atstumu nekeliant tau rizikos. Lietuvoj kiti zmones, visi skuba ir niekas nekreipia demesio i savo ir kitu sauguma. Na zinoma ir vaziuojant kelio krastu ne visada iseis, nes labai daug duobiu ypac kur kanalizacijos liukai. Tai mano nuomone - jei nera galimybes normaliai pritaikyti dviraciu takelius tai reikia nors gerai sutvarkyti kelius ir kad prie kelio krasto vaziuotu tik autobusai, taksistai ir dviratininkai! Su pagarba, dviratininkas.
VISI KOMENTARAI 17
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Ar verta žymėti senjorų mašinas?
    Ar verta žymėti senjorų mašinas?

    Vienas Alytaus miesto savivaldybės tarybos narys siūlo naujovę – visoje Lietuvoje specialiais rudos spalvos klevo ženklais pradėti ženklinti senjorų vairuojamus automobilius. Alytaus miesto Saugaus eismo komisijos nario Sauliaus Janulevičiaus nuo...

    32
  • Smiltynės keltų krantinės bus su rampomis
    Smiltynės keltų krantinės bus su rampomis

    Rengiamasi rekonstruoti Smiltynės keltų krantines. ...

  • Smarkiai populiarėja elektriniai keltai
    Smarkiai populiarėja elektriniai keltai

    Įvertinta dvejus metus Norvegijoje naudojamo elektrinio kelto „Ampere“ nauda. ...

    1
  • Buriavimo ateitis – uosto pažaduose
    Buriavimo ateitis – uosto pažaduose

    Ar Klaipėda taps Lietuvos buriavimo sostine ir aplenks Kauną priklauso nuo Uosto direkcijos pažadų kuo greičiau pastatyti pramoginių laivų prieplauką už Kiaulės Nugaros. ...

    1
  • Šokėjų kovose triumfavo „Neptūno“ palaikymo komanda
    Šokėjų kovose triumfavo „Neptūno“ palaikymo komanda

    Savos sienos padėjo – „Betsafe–Šokėjų kovose“, kurios vyko Klaipėdos „Švyturio“ arenoje, Klaipėdos „Neptūno“ šokėjos finale nugalėjo praėjusių metų čempiones – Kauno „...

    1
  • Vasaris dar parodys dantis
    Vasaris dar parodys dantis

    Besibaigianti žiema atsitraukti neketina. Sinoptikai prognozuoja šalčius, kurie nuo rytojaus apims visą Lietuvą, taip pat ir pajūrį. ...

  • Vertins Uosto direkcijos darbuotojus
    Vertins Uosto direkcijos darbuotojus

    Ekspertų bendrovė „Hay Group“ iš Vilniaus vertins Uosto direkcijos pareigybių klasifikavimą. ...

    2
  • Draugiška aplinka kitokiam jaunuoliui ir įtraukimas į darbo rinką per meną
    Draugiška aplinka kitokiam jaunuoliui ir įtraukimas į darbo rinką per meną

    Šiandien Lietuvoje dar tik mokomės suprasti kitokį asmenį, gerbti kiekvieno individualumą bei dirbti, mokytis ir bendrauti su specialius poreikius turinčiais žmonėmis. Įvairovės visuomenėje asmenys su specialiais poreikiais nėra izoliuojami n...

  • V. Kovalenka – keturių kariuomenių karys
    V. Kovalenka – keturių kariuomenių karys

    Žmogus, kuris per minutę gali perskaityti pusę tūkstančio ar net daugiau žodžių, kurio apsiskaitymas ne kartą jam lėmė keistų sutapimų. Dar daugybe paradoksaliai skambančių apibūdinimų galima būtų pristatyti ne vieną dešimtmetį Klai...

    4
  • Laive – „zampolitų“ šmėkla
    Laive – „zampolitų“ šmėkla

    Daugybę buvusių jūrininkų kausto baimė, kad vieną dieną viešumoje pasirodys pranešimas, jog jie buvo KGB agentai. Tokia baimė kilo, kai buvo pranešta apie garsaus aktoriaus ir ne mažiau garsaus muziko bendradarbiavimą su KGB. Buv...

    16
Daugiau straipsnių