Išsukti iš žiedinės sankryžos į Statybininkų prospektą galima tik iš vienos – pirmosios eismo juostos. Anksčiau tai buvo galima padaryti iš dviejų.
Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė teigė, kad pakoreguoti eismo organizavimą minėtoje sankryžoje apsispręsta, siekiant didesnio saugumo.
Jis atkreipė dėmesį, kad Taikos prospekto pirmoji eismo juosta yra skirta viešajam transportui.
"Autobusams bus lengviau važiuoti žiedine sankryža, kai į Statybininkų prospektą bus galima įriedėti iš vienos eismo juostos. Aiškiau bus ir kitų transporto priemonių vairuotojams. Jie lengviau nuspės kitų eismo dalyvių manevrą. Jei važiuoja pirma eismo juosta, vadinasi, suks į Statybininkų prospektą. Jei antra – judės žiedine sankryža toliau", – komentavo vyriausiasis specialistas.
V.Paukštė pabrėžė, kad toks pokytis neturėtų apsunkinti eismo. Didžiausi transporto priemonių srautai – Taikos prospekte.
Iš žiedinės sankryžos į šią arteriją toliau leidžiama riedėti iš dviejų eismo juostų.
"Yra daug miestų, kur eismas žiedinėse sankryžose organizuojamas būtent taip. Išvažiuoti į mažiau intensyvias arterijas galima tik iš vienos eismo juostos", – tvirtino vyriausiasis specialistas.
Dar šį sezoną planuojama pakeisti Taikos ir Baltijos prospektų bei Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinių sankryžų dangą. Išvažiuoti iš jų visomis kryptimis galima iš dviejų eismo juostų.
Pasak V.Paukštės, eismo organizavimas Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje tikrai nesikeis. Sprendžiama, ką daryti su Taikos ir Baltijos prospektų sankirta.
"Sprendimas dar nėra priimtas, bet situacija analizuojama. Svarstome, ar šioje sankryžoje nereikia eismo organizuoti taip, kaip Taikos ir Statybininkų prospektų žiedinėje sankryžoje – leisti išvažiuoti į Baltijos prospektą tik iš vienos eismo juostos", – sakė vyriausiasis specialistas.
Tačiau, V.Paukštės teigimu, Baltijos prospektu kursuoja daug krovininio transporto.
"Nėra aišku, ar po tokių pokyčių nepradėtų formuotis spūstys", – pridūrė vyriausiasis specialistas.
V.Paukštė pabrėžė, kad būtų geriausia, jei visose žiedinėse sankryžose eismas būtų organizuojamas vienodai.
"Vairuotojai priprastų ir jiems būtų aiškiau. Kiltų mažiau problemų", – komentavo vyriausiasis specialistas.
Naujausi komentarai