Maršrutiniai taksi uostamiestyje stoja draudžiamose vietose

Ketvirtadienį į uostamiesčio gatves išriedėję policijos bei savivaldybės darbuotojų ekipažai tikrino, ar mikroautobusų vairuotojai važiuoja kultūringai. Reido metu konstatuotas faktas, kad pagrindinė maršrutinių taksi problema – sustojimai draudžiamose vietose.

Ketvirtadienį į uostamiesčio gatves išriedėję policijos bei savivaldybės darbuotojų ekipažai tikrino, ar mikroautobusų vairuotojai važiuoja kultūringai. Reido metu konstatuotas faktas, kad pagrindinė maršrutinių taksi problema – sustojimai draudžiamose vietose.

Vykti į medžioklę Klaipėdos gatvėse nuspręsta šią vasarą gavus daug gyventojų skundų dėl sėdinčiųjų prie vairo elgesio kelyje.

Miestiečiai piktinosi, kad maršrutinių taksi vairuotojai šiurkščiai pažeidžia Kelių eismo taisykles: sustoja tam draudžiamose vietose, nepaiso kelio ženklų, sukelia avarines situacijas, o išlaipindami keleivį vairuotojai ne visada palaukia, kol šis saugiai paliks transporto priemonę.

Klaipėdos savivaldybės Kontrolės ir prevencijos poskyrio vedėjas Vilius Valys pasakojo, kad reidai ketvirtadienį buvo vykdomi plačioje teritorijoje: nuo Vingio gatvės iki pat Lietuvininkų aikštės bei visame Taikos prospekte iki Smiltelės gatvės.

Tikrinimo metu buvo sudaryti du ekipažai. Vairuotojus stebėjo vienas Kelių policijos biuro ir vienas Viešosios tvarkos skyriaus automobilis. Kiekviename automobilyje jėgas suvienijo po vieną policijos ir savivaldybės darbuotoją.

Reido metu užfiksuota 11 pažeidimų. Kaip teigė V.Valys, pagrindinė maršrutinių vairuotojų klaida – sustojimai draudžiamose vietose.

„Galima sakyti, kad vairuotojai keleivius išlaipina kur tik nori. Pavyzdžiui, senamiestyje ar Herkaus Manto gatvėje yra daug vietų, kuriose sustoja autobusas, tačiau, užuot stabtelėję ten,  „maršrutiniai“ vis tiek žmones paleidžia bet kur. Kitų pažeidimų – greičio viršijimo ar važiavimo per neleistiną šviesoforo signalą, užfiksuota nebuvo“, – kalbėjo V. Valtys.

Anot jo, kol kas nė vieno vairuotojas nebuvo nubaustas. Ši akcija – labiau prevencinė ir skirta drausminti neatsakingus vairuotojus. Tikimasi, jog patikros padės vairuotojams atkreipti dėmesį į elgesio kelyje taisykles bei paskatins akyliau laikytis numatytos tvarkos.

„Užfiksuoti pažeidimai dar bus peržiūrėti. Gali būti, jog kai kurie vairuotojai bus įspėti. Bauda – irgi prevencinė priemonė. Kartais žmonės kitaip niekaip nepasimoko“, – teigė poskyrio vedėjas.

Už kelio ženklo nepaisymą bauda siekia 100–300 litų, jeigu vairuotojas baudžiamas pirmą kartą – 50 litų. Kitas baudas gali taikyti ir policijos pareigūnai. Reidus planuojama vykdyti ir toliau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Oi oi kokie mes jautrūs

Oi oi kokie mes jautrūs portretas
kitiems.O kai patys išdirbinėjam velniai žino ką tai nieko?Svarbiausia-kviečiu visus būti žmoniškais ir neieškoti priekabių, kur galima apsieiti be jų.Kas liečia mikriukus, tai meldžiuosi Mikriukų Dievui, kad jie neišnyktų.Kokia gera paslauga, sutaupanti mums laiką (o reiškia ir gyvenimą)!Tik baisiai žiauriai jie jau nunaudoti.Miesto transportu nevažiavau ir nevažiuoju(išskyrus retus atvejus)- tik ,,mikrikais".Bet pastaruoju metu -labai jau jie nekonfortiški.Na, sustabdykite pirmą pasitaikiusį ir pasakykite ar radote nesurūdijusių, nesuvirintų caro-maro laikų sėdynių ,,neapmyštų" lubų ir bent kokį nusususį kondicinionierių?Nagi - ne.O reikėtų savininkams padėti šu šia problema...Žinoma, tiems savininkams kurie nuo senų - senovės nėra savivaldybės ,,bičiukai" ir neturi išskirtinių sąlygų šiame paslaugų teikime.O kas jie-niekam ne paslaptis

KITAIP JIE NEMOKA!

KITAIP JIE NEMOKA! portretas
Esminis pataisymas - JIE STOJA TIK DRAUDŽIAMOSE VIETOSE ir PAJUDA VISADA TIK PRIEŠ TAVO NOSĮ.

etuobusai

etuobusai portretas
Pastovėkit prie sankryžų ir pažiūrėkit kaip autobusai kerta ištiines linijasbaisu
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių