Per artimiausius trejus metus į Klaipėdos uosto infrastruktūros plėtrą numatoma investuoti apie 350 mln. eurų. Didžioji dalis šios sumos teks gilinimo darbams ir krantinių statybai bei rekonstrukcijai, o didžiausi pokyčiai laukia ilgus metus užmirštos Malkų įlankos, rašo "Verslo žinios".
Laivybos kanalo rekonstrukciją, kurią atliekant kanalas bus gilinimas, platinamas ir 10-12 laipsnių pasuktas į šiaurę, Klaipėdos uosto infrastruktūros direktorius Algirdas Kamarauskas vadina didžiausiu infrastruktūros projektu uosto istorijoje.
Šiuo metu iki 15 metrų gilinamą uosto laivybos kanalą per artimiausius 6-7 metus ketinama pagilinti iki 17 metrų. Planuojama, kad molų ir pietinių uosto vartų statybos darbai galėtų būti pradėti 2019 metais, o kanalo gilinimo ir platinimo - 2020 metais.
Naujausi komentarai