Tūkstantį dienų Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai vadovaujantis Arvydas Vaitkus pabrėžė, kad šis laikotarpis buvo produktyvus ir nenuėjo veltui.
Per maži atlyginimai
Kaip teigė A.Vaitkus, bene svarbiausias pasiektas tikslas – uoste nebeliko nervingos įtampos, kuri esą tvyrojo anksčiau.
Tai iliustruoja gerokai sumažėjęs Uosto direkcijos bylų teismuose skaičius. Anot vadovo, darbuotojai dažniau šypsosi, tapo kūrybiškesni, nebeliko vidinių intrigų, kolektyvas akivaizdžiai sustiprėjo.
A.Vaitkus mano, kad tai padeda geriau susikoncentruoti darbui, specialistų produktyvumas tapo didesnis.
Labiausiai jam gaila to, kad Uosto direkcijos darbuotojams negalima mokėti daugiau pinigų. Tai lemia, kad ne visada pavyksta išsaugoti gerus specialistus, kurie "migruoja" į komercines struktūras, kur uždarbis 2–3 kartus didesnis nei Uosto direkcijoje.
Sumažėjo pesimizmas
Pasak A.Vaitkaus, kitas teigiamas psichologinis momentas – Uosto direkcijoje nebeliko pesimistinio nusiteikimo, jog nėra pinigų ir todėl esą nieko nereikia daryti.
"Pinigų pasaulyje yra kiek tik nori, svarbu, kad būtų gerų, greitai atsiperkančių projektų", – akcentavo A.Vaitkus.
Jis teigė, kad pavyko pasiekti, jog uoste vykdomų infrastruktūros objektų statybos kainos visada yra žemesnės nei skaičiuojamosios. To anksčiau nebūdavo. Tai padaryta per tarptautinius konkursus, pasikvietus pasaulinio lygio kompanijas.
Išjudino uosto statybas
Net ir labai norėdamas, A.Vaitkus teigė negalintis paminėti nė vieno neigiamo momento per tą laiką, kol vadovauja Uosto direkcijai. Anot jo, net ir tas atvejis, kai Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) kažką esą apčiuopė, kai buvo vykdomi uosto gilinimo darbai, yra keistas.
Dar prieš pasirodant STT pareigūnams, pats A.Vaitkus teigė klausęs darbuotojų dėl minėtų valstybės pareigūnus sudominusių darbų. Nei tuomet, nei dabar jis darbuotojų kaltės neįžvelgė.
Gerą A.Vaitkaus darbą uoste rodo ir išjudintos uosto infrastruktūros statybos, iki neįtikėtinų 95–98 proc. išaugęs investicinių pinigų įsisavinimas uoste.
Naujausi komentarai